تابلو یکی از وسایل هنری است که جهت تزئین نمای دکوراسیون مورد استفاده قرار گرفته می شود. تابلوهای هنری در سبک های متنوع طراحی می شوند و در دسترس انتخاب مشتریان قرار می گیرد. انتخاب بهترین تابلو در دکوراسیون سالن پذیرایی، می توان زیبایی فوق العاده ای در محیط دکوراسیون بوجود آورد. سبک طراحی تابلو باید حس خوبی به شما منتقل کند. عموم مردم بر اساس سلایق شخصی، طرح های متنوع تابلوی دکوراسیون را انتخاب نموده و بر روی سطوح دیوار نصب می کنند.

فروشگاه دکور آفیس از جمله فروشگاه های معتبر و با سابقه در عرصۀ تجهیزات دکوراسیون داخلی مشغول به کار می باشند. افرادی که قصد خرید تابلو در سبک های مدرن و لوکس دارند محصولات این فروشگاه را مشاهده نمائید.

فروش انواع تابلو مدرن

استفاده از ایده های خلاقانه در طراحی تابلو ، موجب شده تا افراد راحت تر بتوانند تابلوی دکوراتیو را متناسب با جلوۀ دکوراسیون سالن پذیرایی، اتاق خواب، محیط اداری، فضای تجاری و غیره را خریداری کند. امروزه بیش از گذشته شاهد فروش انواع تابلو مدرن و لوکس با قیمت ارزان و متریال با کیفیت و با دوام می باشیم. دکوراسیون خانه با تابلو جلوۀ خاصی پیدا می کند. بدین ترتیب چیدمان منزل را می توان به کمک تابلو جذاب و چشمگیر به بیننده نشان داد. حفظ تناسب رنگبندی و طرح در تزئین نمای دکوراسیون، با بهره گیری از تابلو می تواند تغییرات قابل توجهی ایجاد نماید.

قیمت تابلو به پارامترهای متعددی چون ابعاد، طرح و جنس تابلو بستگی دارد. متناسب با قسمت های مختلف نمای دکوراسیون چون لابی، سالن پذیرایی، بالای کاناپه، اتاق خواب، بالای تختخواب، مقابل میز ناهارخوری، اتاق کودک، محیط آشپزخانه و غیره می توان بهترین تابلو مدرن یک تکه ای و یا چند تکه ای را تهیه نمود و برای تزیین دکوراسیون استفاده کرد.

اگر علاقه مند به خرید تابلو مانند خرید تابلو های گل سه بعدی هستید می توانید نگاهی به محصولات فروشگاه اینترنتی دکور آفیس داشته باشید و سپس با قیمت مناسب، بهترین تابلو را تهیه نمائید.

 

فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ:  09109021635 - 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 193
نمایش همه
علاقه مندی ها ()