لوازم یدکی لیفتراک کوماتسو شامل قطعات مختلف چون سیلندر، اسیک موتور، بلوک سیلندر لیفتراک، فیلتر بنزین، فیلتر هوا، سیلندر، دزدگیر، استارت، قطعه تسمه دینام، باتری لیفتراک، فنر، کاسه نمد، قطعات چرخ، سنسور دکل، شاخک لیفتراک، ساید شیفت، بلبرینگ دکل و غیره می باشد. بدین ترتیب هنگام بروز مشکلات فنی برای هر کدام از قطعات، نیاز به خرید لوازم یدکی لیفتراک کوماتسو توسط عرضه کنندگان تجهیزات ماشین آلات سنگین است.

فروشگاه هیدروسنتر دارای سابقۀ طولانی مدت در حوزۀ تأمین و فروش تجهیزات ماشین آلات سنگین در تهران است و به منظور پاسخگویی به نیاز مشتریان در سطح کشور، امکان سفارش دهی اینترنتی لوازم یدکی انواع لیفتراک کوماتسو را فراهم کرده است.

عوامل مهم تعیین قیمت لوازم یدکی لیفتراک کوماتسو

عملکرد اصلی لیفتراک به قطعات تشکیل دهندۀ ماشین بستگی دارد. لیفتراک مجهز به دکل به حالت تک جک و دوجک می باشد و به کمک آن قادر به جابجایی اقلام و کالاهای مختلف خواهند بود. شرکت های سازندۀ ماشین لیفتراک، متناسب با حجم کاری که قرار است این ماشین انجام دهد، انواع لیفتراک را در سایزهای کوچک و بزرگ ساخته و در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته می شود.

قیمت لوازم یدکی لیفتراک کوماتسو به عوامل متعددی چون جنس قطعات و مدل ماشین بستگی دارد. با توجه به اینکه قطعات لیفتراک کوماتسو ممکن است به صورت وارداتی تأمین شود، نرخ روز ارز بر روی قیمت فروش لوازم یدکی لیفتراک تأثیرگذار خواهد بود.

به عنوان مثال، با گذشت زمان ممکن است کیفیت ابر بالشتک صندلی و یا روکش صندلی از بین رو د و راننده احساس راحتی بر روی صندلی نداشته باشد. جهت خرید صندلی لیفتراک، متناسب با فضای اتاق راننده و راحتی شخص، این قطعه تهیه می شود. البته کمربند ایمنی صندلی لیفتراک کوماتسو نیز مورد بررسی دقیق قرار گرفته می شود.  

جهت سفارش  خرید لوازم یدکی لیفتراک کوماتسو به صورت اورجینال می توانید با واحد مرکزی فروشگاه هیدروسنتر تماس حاصل فرمائید. 

فروشگاه هیدرو سنتر 

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 142
نمایش همه
علاقه مندی ها ()