کفش تزریق مستقیم دارای یک سری ویژگی های خاص است که موجب تولید کفش با زیرۀ منعطف می شود. روش های مختلفی جهت تولید کفش وجود دارد و تولید کفش تزریق مستقیم نیز از روش های رایج در این صنعت محسوب می شود. وزن، داشتن خاصیت عایق حرارتی، میزان مقاومت کفش در برابر سایش، میزان انعطاف پذیری زیره کفش در برابر خمیدگی، حداقل قدرت اصطکاک و نوع مواد اولیۀ تشکیل دهنده از موارد مهمی هستند که در روش های تولید زیرۀ کفش تزریق مستقیم از اهمیت بالایی برخوردار است. برای خرید کفش تزریق مستقیم به سایت مراجعه کنید.

تولیدی کفش آرمیس جهت تولید محصولات با کیفیت، توانسته اند با تأمین دستگاه های پیشرفته خط تولید انواع کفش تزریق مستقیم را تأسیس نمایند. بدین ترتیب بتوانند انواع کفش پیاده روی و راحتی، اسپرت و ورزشی را با کفی منعطف از جنس پی یو تولید نموده و در اختیار مشتریان قرار دهند. 

تولید کفش ورزشی تزریق مستقیم

 به طور کلی کفش متشکل از دو بخش زیره و رویه است و نوع مواد اولیه ای که در جهت تولید آنها مورد استفاده قرار گرفته می شود، نقش بسزایی در سطح کیفیت کفش خواهد داشت. زیره کفش پلی یورتان ترموپلاستیک، زیره کفش استایرن بوتادی ان استایرن، زیره کفش پلاستیک PVC، زیره کفش EVA، زیره کفش پلی یورتان، زیره کفش چرمی و زیره کفش ترموپلاستیک انواع زیره کفش محسوب می شوند. جهت تولید انواع کفش اسپرت، راحتی و رسمی از مناسب ترین روش بهره گرفته می شود. استفاده از زیره کفش تزریق مستقیم باعث افزایش سطح انعطاف پذیری کفش و همچنین مقاومت زیره نسبت به اصطکاک و مقاومت سایشی می شود.

کفش ورزشی تزریق مستقیم دارای زیره از جنس پلی یورتان یا PU است که از مواد اولیۀ پلیمری درجه یک محسوب می شوند و از استحکام بالا برخوردار هستند. افرادی که خواستار خرید کفش راحتی و اسپرت با کیفیت هستند، اطلاع داشتن از جنس زیره و رویۀ کفش ضرورت دارد.

تولیدی کفش آرمیس نیز خط تولید کفش تزریق مستقیم را راه اندازی نموده است و توانسته اند موفق به تولید انواع کفش با دوام و پر فروش گردند.

 تولیدی کفش آرمیس

_آدرس کارخانه: شهرک صنعتی قرچک،بعد از میدان صنعت،پلاک 224 ، شماره تماس کارخانه : ۳۶۹۰۵۹۰۵-۰۲۱

_آدرس دفتر مرکزی: بازار بلور شوش،خیایان دشتبان زاده،مجتمع الغدیر،طبقه 5،واحد 11

_آدرس پست الکترونیک تولیدی کفش آرمیس : armisshoesfactory@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 182
نمایش همه
علاقه مندی ها ()