اسپان باند نوعی پارچه با کیفیتی است که از دستۀ منسوجات محسوب می شود. پارچه اسپان باند از مواد اولیۀ پلیمری ساخته می شود. قدمت تولید اسپان باند در جهان به بیش از یک قرن می رسد. با ورود صنعت تولید این نوع پارچه در داخل کشور توانسته اند تحولی بزرگ در صنعت تولید تجهیزات تبلیغاتی بوجود آورند. مراکز عرضه کنندۀ تجهیزات تبلیغاتی، از مزایای ساک دستی اسپان باند چاپ دار جهت تبلیغات گسترده استفاده می کنند چون به نوعی بیلبورد متحرک محسوب می شود. برای اطلاع از فروش اسپان باند به سایت مراجعه کنید.

شرکت پارچینه با بهره گیری از دستگاه های پیشرفته و مدرن، قادر به تولید اسپان باند، دوخت و چاپ ساک دستی اسپان باند در ابعاد و طرح های مختلف می باشند.

سفارش ساک دستی اسپان باند

سفارش ساک دستی اسپان باند بر اساس تعداد تیراژ، طرح، نوع چاپ و تعداد لایه های تشکیل دهندۀ آن صورت می گیرد. اسپان بان از جمله پارچه هایی است که با بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته تولید می شود و امروزه توانسته اند تحولی بزرگ در حوزۀ صنعت نساجی بوجود آورند. ساک اسپان باند از کیفیت بالایی برخوردار است و امکان حمل و نقل وسایل مختلف را میسر می سازد و همانطور که بدان اشاره نمودیم، چاپ اسپان باند می تواند تأثیرات قابل توجهی بر روی تبلیغات مجموعه های مختلف داشته باشد. از این رو نسبت به گذشته از انجام سفارشات ساک دستی سوزنی استقبال می شود و جایگزین ساک دستی پارچه ای نموده اند.

خیلی از شرکت ها با توجه به نوع فعالیتی که انجام می دهند، قادر به سفارش چاپ ساک اسپان باند مطابق با لوگو و شعارهای تبلیغاتی مجموعۀ خود می باشند. اهمیت دادن به موضوع مهم این چنینی می تواند درآمدزایی مضاعفی برای مجموعه های مختلف داشته باشد.

جهت سفارش محصولات اسپان باند و  خرید ساک پارچه ای می توانید با قسمت فروش شرکت پارچینه تماس حاصل فرمائید و پس از مشورت با کارشناسان فروش به سهولت می توانید محصول مورد نظر خود را با قیمت ارزان تهیه نمائید.

 شرکت پارچینه 

آدرس فروشگاه: بازار تهران - خیابان پانزده خرداد - پله های نوروز خان - پلاک 88

آدرس کارخانه: شهریار - روستای بکه -خیابان قلعه نو

ایمیل: info@parchine-co.com

شماره تماس:  02165750982

شماره همراه: 09123666606 - 09123666676

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 119
نمایش همه
علاقه مندی ها ()