آموزش مجازی از امکانات جدیدی است که مرتبط با عصر دیجیتال می باشد. در واقع امکان ایجاد ارتباط بین معلمان و دانش آموزان به واسطۀ نرم افزار کلاس آنلاین صورت می گیرد. در سیستم آموزش مجازی، مهمترین امکاناتی که دانش آموزان باید در اختیار داشته باشند، دستگاه های دیجیتالی چون گوشی همراه هوشمند، لپ تاپ، تبلت و یا کامپیوتر به همراه اتصال اینترنت می باشد.در این صورت دانش آموز نیاز نیست به صورت فیزیکی در کلاس های درس حضور داشته باشند و تنها به واسطۀ نرم افزار کلاس آنلاین می توانند از خدمات آموزش مجازی استفاده نمایند.

مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها به صورت تخصصی، با هدف برگزاری کلاس های آنلاین فعالیت خود را راه اندازی نموده است. این مجموعه تحت نظارت آموزش و پرورش خدمات آموزش از راه دور را به کلیۀ دانش آموزان در اقصی نقاط کشور ارائه می دهند.

ثبت نام دوره های آموزش مجازی

خیلی از دانش آموزان در مناطق محروم و یا در سطح شهر سکونت دارند، که به دلایلی شرایط لازم را جهت حضور در کلاس و رفتن به مدرسه ندارند. در همین راستا از سوی آموزش و پرورش امکاناتی در اختیار برخی از مدارس از راه دور قرار داده شده است، که به واسطۀ آن بتوانند سیستم آموزش مجازی را تأسیس نموده و در دسترس چنین افرادی قرار دهند. در این صورت دانش آموزان در سرتاسر کشور می توانند از امکانات عصر دیجیتال جهت ادامۀ تحصیل خود استفاده نمایند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوۀ ثبت نام در دوره های آموزش مجازی در دوره های متوسطه می توانید با واحد آموزش رایان کاشیها تماس حاصل فرمائید. جهت استفاده از جلسات آنلاین نیاز به نصب نرم افزار کلاس آنلاین بر روی سیستم های دیجیتالی است که پیش از این بدان اشاره نمودیم. در طول دوره های آموزش از راه دور، دانش آموزان به آرشیو کلاس های برگزار شده دسترسی خواهند داشت و می توانند تقویم آموزشی اختصاصی و دسترسی فایل های کمکی داشته باشند.

جهت استفاده از خدمات آموزش مجازی و دوره آموزش از راه دور می توانید با دفتر آموزش مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها ارتباط برقرار کنید.

 

 مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها 

 آدرس : ایران، تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان فخارمقدم، کوچه بهار، پلاک 22، طبقه اول

تماس با ما از طریق واتس اپ و تلگرام مدرسه: 09377679465

تماس با ما از طریق مدرسه: 02122383272

02122383598

ساعات کاری مدرسه:

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 4:30 بعدازظهر

پنج شنبه از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 290
نمایش همه
علاقه مندی ها ()