لاستیک هانکوک توسط کمپانی هانکوک در کشور کرۀ جنوبی احداث شده است. شرکت هانکوک با بهره گیری از ماشین آلات تمام اتوماتیک و استفاده از مواد اولیۀ درجه یک توانسته اند امکان تولید انواع لاستیک سواری، شاسی بلند، ماشین آلات راهسازی و کشاورزی و غیره را فراهم می سازد. جهت خرید لاستیک هانکوک می توانید به فروشگاه های معتبر عرضۀ تایر مراجعه نمائید. چنین مجموعه هایی متناسب با نیاز بازار توانسته اند امکان خرید انواع لاستیک با برندهای معتبر خارجی را تأمین نموده و در اختیار مشتریان قرار دهند.

فروشگاه لاستیک هم پا فعالیت خود را در حوزۀ فروش تایر مانند فروش لاستیک هانکوک آغاز نموده است. این مجموعه بر اساس تقاضای بازار و طرفداران محصولات هانکوک، امکان خرید اینترنتی لاستیک هانکوک را برای کاربران فراهم نموده است.

ویژگی لاستیک هانکوک

از مهمترین ویژگی های لاستیک هانکوک کره جنوبی می توان به کیفیت بالای این محصول اشاره نمود. جهت ساخت تایر از الیاف مرغوب به صورت چند لایه ای استفاده می شود. هنگام خرید تایر، نیاز به در نظر گرفتن مشخصات فنی خودرو و وزن آن می باشد. در واقع درصد بالایی از وزن خودرو را باد تایر تحمل می کند. هنگام خرید لاستیک هانکوک در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی از اهمیت بالایی برخوردار است. تعیین رادیال و تیولس بودن تایر در کنار ویژگی های ظاهری تایر که مرتبط با طرح گل و آج آن می باشد.

رانندگان حرفه ای نسبت به نحوۀ انتخاب و خرید لاستیک مناسب اطلاعات جامعی دارند. اگر از آن دسته افرادی هستید که تجربه ای جهت خرید تایر اصل و با کیفیت ندارید، می توانید با واحد فروش مراکز عرضه کنندۀ لاستیک برند خارجی که دارای سابقۀ فعالیت طولانی مدت هستند، مشورت نمائید. در حال حاضر شاهد فروش انواع لاستیک هانکوک متناسب با مدل های مختلف خودرو توسط نمایندگی های معتبر فروش تایر سواری و غیره در تهران می باشیم.

فروشگاه لاستیک هم پا، پس از بررسی نیاز بازار توانسته اند متناسب با نیاز مشتریان، شرایط مناسبی جهت خرید لاستیک میشلن و هانکوک اصل را با قیمت مناسب فراهم سازند.

 فروشگاه لاستیک هم پا

آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info@hammpa.com

دفتر فروش: 02191303129

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 119
نمایش همه
علاقه مندی ها ()