ساخت آلاچیق با استفاده از متریال خاص صورت می گیرد. آلاچیق به عنوان یکی از سازه های نیمه باز در فضای باز چون پارک ها، حیاط ویلا، حیاط مدارس و دانشگاه و غیره محسوب می شود. همانطور که گفته شد، متناسب با مکان های مختلف می توان سفارش ساخت آلاچیق را با قیمت مناسب داشته باشید. ساخت آلاچیق به عنوان فضای مسقف در محیط نورگیر صورت می گیرد و افراد می توانند جهت در امان ماندن از باد و طوفان، برف و باران و گرمای تابش نور خورشید به آن پناه ببرند.

آراز سقف یکی از مجموعه های فعال در حوزۀ ارائه خدمات ساخت آلاچیق، خدمات ساخت آلاچیق و آردواز می باشد. این مجموعه با امکاناتی که در اختیار دارد، قادر به ساخت انواع آلاچیق در طرح های متنوع می باشند.

ساخت آلاچیق فلزی

تا کنون طرح های متنوعی از اجرای آلاچیق را در سطح شهر مشاهده نموده اید. در حال حاضر امکان ساخت آلاچیق فلزی و چوبی توسط مجریان پیشرو در حوزۀ تجهیزات محوطه وجود دارد. در همین راستا، افرادی که خواستار نصب آلاچیق در محوطۀ ویلا و یا مجموعه های شهرداری جهت اجرای مکانی مسقف و نیمه باز در محیط های فضای سبز در سطح شهر هستند، می توانند از خدمات مجموعه های فنی و مهندسی که مجری ساخت آلاچیق به صورت تخصصی هستند، استفاده نمایند.

چنین افرادی با در اختیار داشتن کلیۀ امکانات و ابزارآلات مناسب، قادر به ساخت بهترین آلاچیق در طرح های ساده و شکیل می باشند. با توجه به اینکه اجرای آلاچیق برای محوطۀ باز می باشد، نوع مصالح ساختمانی که مورد استفاده قرار گرفته می شوند، باید از کیفیت بالا برخوردار باشند که بتوانند در شرایط آب و هوایی نامساعد، مقاومت بالایی داشته باشند.

آراز سقف به عنوان یکی از مجموعه های پیشرو در عرصۀ ساخت انواع آلاچیق و اجرای سقف شیروانی با قیمت ارزان مشارکت دارد. جهت آخذ مشاوره و سفارش اجرای آلاچیق می تواند با مهندسین مربوطه تماس حاصل فرمائید.

آراز سقف 

آدرس: خزانه بخارای خیابان تقوی کوچه مردانه پلاک ۶طبقه سوم

تلفن ثابت: ۰۲۱۵۵۳۱۷۴۸۹

تلفن همراه : ۰۹۱۲۴۴۶۴۹۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 149
نمایش همه
علاقه مندی ها ()