قیمت کفش ایمنی در فروشگاه رادین ایمن:

قیمت کفش ایمنی در فروشگاه رادین ایمن - دیباچه:

فروشگاه رادین ایمن یک مرکز بسیار بزرگ و حرفه‌ ای می باشد که چندین سال است در خصوص تجهیزات ایمنی فعالیت مستمر دارد و در طول این سال ها همواره در تلاش بوده است که محصولات خود را با محصولات جهانی همسو کند. یکی از محصولات بسیار پرکاربرد این فروشگاه کفش ایمنی است که کاملاً از نام آن می‌ توان کاربرد هایش را حدس زد. در واقع این محصول یکی از ملزومات بسیار کلیدی در محیط های صنعتی، کارگاهی و غیره می باشد. قیمت کفش کار در فروشگاه رادین ایمن اساساً منطبق با جیب اشاره کم درآمد جامعه تعیین شده است زیرا عموماً این کفش ها را قشر محترم کارگر خریداری می کنند بنابراین این فروشگاه رسالت خود می داند که  قیمت انواع کفش ایمنی  را تا حد ممکن پایین تعیین کند.کفش ایمنی امروزه در برند ها، طرح ها و مدل های گوناگون تولید می شود که تمامی آنها را شما می توانید به صورت یک جا در فروشگاه رادین ایمن مشاهده کنید و هر کدام را که مطابق خواسته ها و نیاز های شغلی شما است را خریداری نمایید. 

قیمت کفش ایمنی در فروشگاه رادین ایمن - مشکلات کفش های نامناسب:

همانطور که می دانید پزشکان پا را به عنوان قلب عصبی بدن می شناسند بنابراین موارد ارگونومیکی و مسائل بهداشتی در انتخاب کفش بسیار حائز اهمیت می باشد و نباید به قیمت کفش ایمنی آنچنان اهمیت داد و حتما باید در این خصوص واقع بین بود. برای خرید چکمه پلاستیکی به سایت مراجعه کنید.

شکل ایستادن پا درون کفش رابطه مستقیم با ستون فقرات و اسکلت بدن دارد به همین جهت کفش هایی که از استاندارد لازم برخوردار نیستند طرز ایستادن انسان را با مشکل مواجه می کنند و مشکلاتی مانند چشم درد، مشکلات مزمن ستون فقرات را بوجود می آورند، این معضلات در آینده به مشکلات حادی تبدیل خواهد شد. سردرد های مزمن و مشکلاتی از این دست نیز از عوارض کفش های غیر ارگونومیک و نا ایمن می‌ باشند.بهترین قیمت کفش ایمنی توسط رادین ایمن ارائه می گردد. 

  فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 182
نمایش همه
علاقه مندی ها ()