تجهیزات ایمنی جزء وسایلی کاربردی است که در کسب و کارهای مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شوند.  همانطور که می دانید برخی از مشاغل حین انجام کار، ممکن است صدمات جدی به اعضای بدن کارگران وارد کند. به همین دلیل تجهیزات ایمنی کار را متناسب با حفاظت از اعضای مختلف بدن طراحی، تولید و به بازار مصرف عرضه نموده اند. در همین راستا کارفرمایان و مجریان پیمانکار موظف به خرید تجهیزات ایمنی ، متناسب با نوع فعالیت کاری برای کارگران می باشند. در ادامۀ متن به برخی از انواع تجهیزات ایمنی و کاربرد آنها اشاره خواهیم نمود.

فروشگاه رادین ایمن جزء یکی از مجموعه های مجرب در زمینۀ تهیه و توزیع تجهیزات ایمنی در تهران به فعالیت خود ادامه می دهد. این مجموعه به عنوان یکی از مراکز معتبر فروش اینترنتی تجهیزات ایمنی کار قادر به ارائه خدمات مشاورۀ تخصصی و فروش آنلاین محصولات با قیمت تضمین شده می باشند.

خرید تجهیزات ایمنی و کاربرد آنها

جهت خرید تجهیزات ایمنی متناسب با کسب و کارهای مختلف چون جوشکاری، ساختمان سازی، تعمیرات ساختمان، مراکز پزشکی و علوم آزمایشگاهی، پالایشگاه های نفت و گاز، شرکت هایی که با مواد شیمیایی سر و کار دارند و یا با دستگاه های برش کار می کنند می توانید به فروشگاه های عرضۀ تجهیزات ایمنی کار مراجعه نمائید.

تجهیزات ایمنی عبارتند از تجهیزات ایمنی پا، حفاظت از دست، تجهیزات ایمنی تنفسی، سر و گردن، چشم و صورت، کار در ارتفاع، شنوایی و لباس ایمنی کار می باشند. البته هر کدام از دسته بندی های مختلف دارای انواع لوازم ایمنی متفاوت می باشند.

به عنوان مثال از تجهیزات ایمنی تنفسی می توان به انواع ماسک، انواع فیلتر و کارتریج ماسک اشاره نمود.

انواع دستکش چرمی، لاستیکی، ضد برش، ضد اسید، نسوز و استاد کار نیز از انواع تجهیزات ایمنی دست محسوب می شوند.

عینک ایمنی، شیلد، ماسک دستی جوشکاری، گاگل و ماسک جوشکاری اتومات نیز از انواع تجهیزات ایمنی چشم و صورت به شمار می روند.

جهت مشاورۀ تخصصی در خصوص خرید تجهیزات ایمنی مناسب مانند  خرید دستکش ایمنی می توانید با کارشناسان فروش فروشگاه رادین ایمن تماس حاصل فرمائید.

  فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 220
نمایش همه
علاقه مندی ها ()