نایلون عریض از نایلون هایی است که در بخش کشاورزی و پوشش دهی سقف ها از آن استفاده می گردد و این نایلون ها برای محصولات مختلف و در صنایع متفاوت به کار گرفته می شود. این نایلون ها یکی از اصلی ترین لوازم کشاورزی هستند که برای ایجاد فضاهای گلخانه ‌ای و پوشش دهی سقف از آن استفاده می گردد نایلون های عریض دارای انواع مختلفی هستند که در ضخامت های گوناگون عرضه می گردند. فروش نایلون عریض توسط دریا پلاستیک انجام می گیرد. 

انواع نایلون عریض

نایلون های عریض به طور کلی دارای دو نوع هستند که به نوعی از این آنها برای گلخانه ها مورد استفاده قرار گرفته و دیگر نوع نایلون عریض به دلیل مقاومتش در برابر اشعه uv در مصارف مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.در بخش گلخانه ای ، استفاده از نایلون های عریض در جهت پوشش دهی سقف ها و دیواره ها استفاده می شود همچنین در ساخت و ساز ساختمان ها نیز از نایلون های عریض برای ایجاد محوطه و سقف استفاده می شود. همچنین برای پرورش قارچ نیز می ‌توان از نایلون های عریض برای پوشش دهی مکان مورد نظر استفاده کرد. خرید نایلون حبابدار را از سایت انجام دهید.

 نایلون های عریض در اندازه های مختلف به تولید می‌ رسند که می‌تواند به صورت سفارشی نیز تولید گردد. فروشگاه دریا پلاستیک نایلون ها را در اندازه ها و ضخامت های مختلف با توجه به نظر مشتریان عرضه می کند و این به دلیل فروش مستقیم و بی واسطه با قیمت ارزان نایلون عریض را به فروش می رساند. دریا پلاستیک از عرضه کننده‌ های بزرگ نایلون های عریض در کشورمان است که فروش مستقیم و عمده نایلون های عریض را انجام داده و به همین جهت شما می توانید با قیمت بسیار ارزانی این محصولات را تهیه نمایید. برای خرید نایلون های بسته بندی و نایلون عریض به سایت دریا لاستیک مراجعه فرمایید.

شرکت دریا پلاستیک 

آدرس دفتر: تهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی شاهد شهر  انتهای شاهد شهر کوچه رضا پور کوچه زکات پلاک ۲۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 149
نمایش همه
علاقه مندی ها ()