فروش اقساطی ایران خودرو به عنوان یکی دیگر از فرصت های خرید خودرو به مشتریان پیشنهاد داده می شود. به طور کلی نقد و اقساط تنها روش های پیش روی خریدار جهت خرید اتومبیل می باشد. بدین ترتیب فروشندگان خودرو متناسب با کمپانی های خودروسازی داخلی و خارجی جهت عرضۀ اتومبیل تلاش می کنند با مشاهدۀ وضعیت نامساعد اقتصادی، خدمات فروش اقساطی ایران خودرو  با شرایط بهتری به خریداران پیشنهاد داده شود.

سایا خودرو بیش از چند سال است که در تهران راه اندازی شده است و طی سال ها فعالیت حرفه ای توانسته اند موفق به انجام معاملات خرید و فروش اقساطی خودروهای داخلی و خارجی همچون محصولات ایران خودرو، سایپا و دیگر کمپانی های معتبر گردند. بدین ترتیب قادر به ارائه خدمات فروش اقساطی محصولات ایران خودرو با شرایط آسان می باشند و در ادامۀ مقاله بیشتر به شرح شرایط فروش اقساطی خودرو توسط این مجموعه خواهیم پرداخت.

فروش اقساطی محصولات ایران خودرو با تحویل هم زمان

نکتۀ مهمی که موجب افزایش سطح رقابت رقبای تجاری عرضۀ خودرو در سطح کشور شده است، تعیین شرایط فروش اقساطی خودرو  می باشد. این در حالی است که شرایط فروش اقساطی محصولات ایران خودرو با تحویل فوری از سوی خریداران خودرو مورد استقبال فراوان قرار گرفته است. با ارائه خدمات فروش اقساطی ایران خودرو با شرایط اقساط بلند مدت موجب طولانی تر شدن زمان تسویۀ مبلغ خودرو می شود. بنابراین ممکن است این پروسه به چندین سال بیانجامد و تحویل خودرو در بلند مدت عدم رضایت را برای مشریان به همراه داشته باشد. از این رو فروش اقساطی تحویل فوری ایران خودرو توسط فروشندگان معتبر اتومبیل در سطح کشور، بیش از گذشته رضایت مندی خریدار را برآورده می کند. در واقع خودرو با سند بنام پس از پرداخت حداقل پیش قسط به مشتریان تحویل داده می شود.

جهت کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص شرایط جدید فروش اقساطی ایران خودرو توسط مجموعۀ سایا خودرو با دفتر فروش این مجموعه تماس حاصل فرمائید و پس از مشورت و اطمینان خاطر، خرید خود را انجام دهید.

 

سایا خودرو

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 225
نمایش همه
علاقه مندی ها ()