نقاشی نما برای سطوح مصالح ساختمانی غیر صیقلی، شیروانی و غیره مورد استفاده قرار گرفته می شود. هدف از نقاشی نمای ساختمان، ایجاد زیبای بصری برای ساختمان می باشد. علاوه بر آنکه سطوح نما نسبت به شرایط محیطی مقاومت بیشتری پیدا می کند همچون لایۀ محافظتی برای نمای ساختمان محسوب می شود. جهت خدمات نقاشی نما از انواع رنگ رایج چون بلکا، پلاستیک، رنگ نانو و غیره استفاده می شود.

گروه نماروز خوشبختانه چندین سال است که در حوزۀ انجام فعالیت های ساختمانی فعالیت دارد و به منظور پاسخگویی به نیاز بازار، امکانات لازم در خصوص اجرای نقاشی نما در ارتفاع را با متریال با کیفیت دارد.

مراحل اجرای نقاشی نما

جهت ارائه خدمات  نقاشی نما نیاز به اجرای مرحله به مرحله رنگ آمیزی نمای ساختمان است، تا در نهایت، یک نقاشی یکدست بر روی سطوح نما نشسته باشد. در مرحلۀ ابتدایی نقاشی نمای ساختمان، سطوح نما از آلودگی ها پاکیزه می گردد. در مرحلۀ دوم، سطوح ناهموار و ترک خورده به واسطۀ بتونه هموار سازی می شود، سپس در مرحلۀ سوم، فرآیند سمباده زنی انجام می گیرد، تا سطوح نما برای انجام رنگ آمیزی آماده گردد.

اجرای صحیح هر کدام از مراحل نقاشی نما با طناب از اهمیت بالایی برخوردار است چون بر روی کیفیت نقاشی و ماندگاری آن تأثیرگذار خواهد بود. خدمات رفع نم نمای ساختمان توسط این مجموعه ارائه می گردد.

نقاشی نمای چوب نیز همچون سطوح غیر صیقلی طی چندین مرحله انجام می گیرد و از رنگ پلی یورتان جهت انجام نقاشی نما ترمو وود بهره گرفته می شود. استفاده از رنگ های نانون جهت نقاشی نمای ساختمان مانع از جذب گرد و غبار و آنتی باکتریال هستند.

قیمت نقاشی نما به عوامل متعددی چون نوع رنگ، ابعاد فضای رنگ آمیزی، میزان حجم آماده سازی و نحوۀ دسترسی به نما دارد. بنابراین متناسب با حجم کار، امکان انجام نقاشی نما با قیمت ارزان و کیفیت بالا برای پیمانکار فراهم می باشد.

جهت دریافت خدمات نقاشی نما در ارتفاع می توانید از خدمات حرفه ای گروه نماروز استفاده نمائید.

 

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 152
نمایش همه
علاقه مندی ها ()