پیچ و رولپلاک نمای ساختمان کاربرد خاص خود را دارد. نمای ساختمان از مصالح مختلف متشکل شده است و به دلایل متعددی امکان سُست شدن نمای ساختمان وجود خواهد داشت. بنابراین جهت جلوگیری از سقوط مصالح نمای ساختمان، با استفاده از خدمات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان می توان از بروز چنین حوادثی جلوگیری نمود.

گروه نماروز دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ ارائه انواع خدمات ساختمانی در ارتفاع می باشد. این مجموعه به دلیل در اختیار داشتن کلیۀ امکانات، قادر به انجام پیچ و رولپلاک نمای ساختمان، نقاشی نما، آب بندی نمای ساختمان، نصب تور مرغی و غیره می باشند. امکان راهنمایی تخصصی شما مشتریان گرامی می باشند.

اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با طناب

جهت اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان از طناب، داربست، کلایمر و غیره استفاده می شود. انتخاب هر کدام از روش ها متناسب با موقعیتی که ساختمان دارد، صورت می گیرد.

جهت انجام پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با طناب نیاز به رعایت یک سری نکات مهم و اجرای اصولی و مرحله ای انجام کار می باشد. در ابتدا قسمت های مختلف نمای ساختمان به طور دقیق مورد بررسی دقیق قرار گرفته می شود و پروسۀ شناسایی مصالح سست نمای ساختمان صورت می گیرد و سپس با در نظر گرفتن ضخامت مصالح ساختمانی، بر روی سطوح، سوراخ هایی ایجاد می شود. سپس پروسۀ قرار دادن پیچ با چکش آغاز می گردد و در نهایت با استفاده از دستگاه پیچ بند، پیچ به طور کامل بسته می شود.

در پروسۀ اجرای خدمات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان سنگ های سقوط کرده را اندازه گیری می نمایند و جایگزین آنها می نمایند و در نهایت فرآیند ترمیم بند کشی ساختمان با استفاده از مخلوط سیمان، پودر سنگ، بتونه و چسب های مقاوم صورت می پذیرد. خدمات نصب توری مرغی توسط این مجموعه ارائه می گردد. 

اگر نمای ساختمان مسکونی، تجاری و اداری بر اثر عوامل متعددی دچار آسیب دیدگی قرار گرفته شده اند و مصالح ساختمانی در حال سقوط هستند، می توانید جهت ترمیم و مقاوم سازی مصالح نمای ساختمان از تجربیات گروه نماروز استفاده نمائید. 

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 146
نمایش همه
علاقه مندی ها ()