پوستر دیواری یکی از محصولات دیوارپوش با دوام محسوب می شود. با استفاده از این نوع دیوارپوش می توان به سهولت زیبایی دکوراسیون را نسبت به گذشته دو چندان نمود. همانطور که می دانید از گذشته تا کنون، خرید دیوارپوش توانسته است انتخاب مناسبی جهت تغییر در نمای دکوراسیون سالن پذیرایی، اتاق ها و غیره به شمار آید. با گذشت زمان بر تنوع محصولات دیوارپوش افزوده اند و هم اکنون شاهد فروش پوستر دیواری با کیفیت و قابل شستشو در سرتاسر کشور می باشیم.

فروشگاه دکور آفیس با افتخار توانسته است، امکانات مناسبی جهت عرضۀ محصولات دکوراسیون داخلی فراهم سازد که در نتیجۀ آن قادر به پخش کاغذ دیواری و پوستر دیواری در طرح های مدرن و کلاسیک در ابعاد مختلف و برندهای معتبر باشند.

پخش پوستر دیواری در تهران و شهرستان ها

از ویژگی های قابل توجه پوستر دیواری می توان به داشتن روکش PVC که ضد آب است، امکان از بین بردن لکه های ایجاد شده بر روی این نوع دیوارپوش اشاره نمود. علاوه بر آنکه سطح کیفیت این نوع کاغذ دیواری سه بعدی ارتقاء پیدا کرده است و به راحتی نمی توان آن را پاره نمود. از این رو امروزه خیلی از افراد علاقه مند به تزیین نمای دکوراسیون اتاق کودک با خرید پوستر دیواری طرح کودک می باشند.

مهمترین علت جهت استقبال شدید از دیوارپوش پوستر دیواری، داشتن تنوع طرح و نمایش یک تصویر یکپارچه و کامل بر روی این نوع دیوارپوش می باشد. بدین ترتیب می توانید جهت صرفه جویی مالی در امور طراحی دکوراسیون داخلی، از طرح های فوق العاده زیبای پوستر دیواری مدرن و لاکچری در ابعاد کوچک و بزرگ در نمای سالن پذیرایی، اتاق خواب و دیگر بخش های ساختمان مسکونی، تجاری و یا اداری استفاده نمائید.

جهت سفارش انواع پوستر دیواری مانند خرید پوستر دیواری مشاغل در تهران و شهرستان ها می توانید از خدمات عالی فروشگاه اینترنتی دکور آفیس با قیمت ارزان و تحویل فوری به صورت کاملاً تضمین شده استفاده نمائید.

 فروشگاه دکور آفیس 

ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18 و پنجشنبه 9 الی 14

تلفن: 44822331 & 44800245 – 021

تلگرام و واتساپ: 09109021635 & 09104962527

آدرس: ابتدای جنت آباد شمالی نبش کوچه بهارستان سوم پلاک 1 واحد 4

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 151
نمایش همه
علاقه مندی ها ()