فروش ترازو در فروشگاه دیجی اسکال:

در خصوص بحث فروش انواع ترازو توصیه می‌کنیم که از فروشگاه دیجی اسکال خرید های خود را انجام دهید، این مرکز اینترنتی برای ترازوی دیجی اسکال توزین صدر مدل کارا قیمت بسیار مناسبی تعیین کرده است. در واقع قیمت آن در فروشگاه اینترنتی دیجی اسکال در حدود ۲۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می باشد، البته همان طور که مستحضر هستید امروزه در کشور ما نوسانات شدید قیمتی وجود دارد بنابراین شما می توانید با مراجعه کردن به سایت فروشگاه دیجی اسکال تمامی قیمت ها را به صورت آنلاین و لحظه ای مشاهده نمایید و خرید خود را انجام دهید.

فروش ترازو در فروشگاه دیجی اسکال - منبع برق ترازو پوز دیجی اسکال توزین صدر مدل کارا:

ترازوی پوز دیجی اسکال توزین صدر مدل کارا از منبع برق شهری استفاده می کند بنابراین مکان های مورد استفاده این دستگاه نا محدود می باشد. در نظر داشته باشید که برای مواقع قطعی برق کمپانی کارا این ترازو را به یک باتری پشتیبان نیز مجهز کرده است. در واقع توسط این باتری ترازو می تواند ساعات متمادی به کار خود ادامه دهد.

فروش ترازو در فروشگاه دیجی اسکال - امتیازات ترازو پوز دیجی اسکال توزین صدر مدل کارا:

یکی از امتیازات قابل ذکر این ترازو گارانتی ۱ سال و ۶ ماهه آن در فروش ترازو می باشد، البته باید اذعان کنیم که این ترازو توسط کمپانی کارا دارای ۱۲۰ ماه خدمات بعد از فروش نیز می باشد.

یکی دیگر از قابلیت های این ترازو داشتن رم ۴ گیگابایتی است.

در آخر باید اذعان کنیم که این ترازو قابلیت لینک شدن با اکثر نرم افزار ها را دارا می باشد.برای خرید ترازو گرمی به سایت دیجی اسکال مراجعه کنید. 

فروش ترازو در فروشگاه دیجی اسکال - پورت های ترازو پوز دیجی اسکال توزین صدر مدل کارا:

این ترازو دارای پورت های متعددی می باشد که از این پورت ها می توان برای متصل شدن به دستگاه ها و لوازم جانبی مختلف استفاده نمود، این پورت ها عبارت است از:

پورت usb

پورت lan

پورت سریال.

این ترازو قادر است به کارتخوان های بانکی نیز متصل شود.

فروشگاه دیجی اسکال

تلفن همراه ← 09123124701
خط ویژه ی چهار رقمی ← 0216123 
تماس : 02155833430 - 02133124701
نمایندگی ها ← 02133510969 ، 02177379815 ، 02133510970 - 02166085712
آدرس دفتر فروش ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 116
نمایش همه
علاقه مندی ها ()