کمپرسور اسکرو از دستگاه های پرکاربرد در صنایع تولیدی به شمار می رود. طراحی کمپرسور اسکرو به نحوی است که قادر به تولید هوای فشرده شده می باشد و می تواند هوای موجود در داخل دستگاه را متراکم ساخته و جهت اجرای یک سری فعالیت های مکانیکی خروجی آن را استفاده نمود. علت اصلی استقبال از خرید کمپرسور اسکرو به دلیل قابلیت آن است که قادر به مکش هوا با قدرت بالا و متراکم سازی سیالات و سپس خروج هوای متراکم شده از دستگاه کمپرسور می باشند.

شرکت هوامدار با داشتن اطلاع دقیق از وضعیت بازار کشور، اقدام به تأمین و فروش برخی از دستگاه های صنعتی از جمله کمپرسور اسکرو، دستگاه های خشک کن هوا، مخازن هوا و غیره نموده است. بدین ترتیب شرکت ها و مجموعه هایی که قصد راه اندازی تأسیسات و تجهیزات صنعتی دارند، می توانند جهت تأمین کمپرسور اسکرو و دیگر تجهیزات با کارشناسان فروش هوامدار مشورت نمایند.

خرید انواع کمپرسور اسکرو

در حال حاضر امکان خرید انواع کمپرسور اسکرو به صورت غیر حضوری برای عموم صنعت گران فراهم می باشد. کمپرسور اسکرو در دو نوع مختلف چون کمپرسور اسکرو با پمپ باد بدون روغن و روغنی تولید می شوند. بدین ترتیب متناسب با صنایع مختلف می توان مناسب ترین نوع کمپرسور هوا را استفاده نمود. توجه داشته باشید که انتخاب کمپرسور اسکرو بر اساس رعایت نکات بهداشتی در صنایع مختلف صورت می گیرد.

در صنایع مواد غذایی و یا تولید مواد آرایشی و بهداشتی از کمپرسور اسکرو بدون روغن استفاده می شود چون اتفاقات روغن ریزی در پیرامون دستگاه رخ نمی دهد و نیاز به روغن کاری کمپرسور نمی باشد.

شرکت هوامدار به صورت تخصصی در حوزۀ فروش کمپرسور اسکرو در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است. این مجموعه با مشاهدۀ وضعیت بازار و نیاز صنعت گران به این دستگاه پرکاربرد، توانسته است، شرایط سفارش اینترنتی کمپرسور اسکرو و دیگر محصولات فروشگاه را برای مشتریان گرامی در سرتاسر کشور با قیمت ارزان و با کیفیت عالی مهیا سازد.

 

 شرکت هوامدار  

دفتر مركزي :تهران, خیابان آزادی شماره 308 واحد 13

تلفن : ٦٦٨٣٢٧٧٠ -  ٦٦٨٨٤٣٠٥ - ٦٦٨٦٧٢٠٧

فکس: ٦٦٨٦٤٥٧٢

پست الکترونیک:  info@havamadar.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 176
نمایش همه
علاقه مندی ها ()