دستگاه های اره استخوان بر دستگاهی قوی و مبتنی بر تکنولوژی های روزدنیاست که با داشتن تیغه های بسیار تیز می تواند استخوان انواع حیوانات را کامل برش دهد، اما این دستگاه ها در بین مردم به اره استخوان بر معروف شده اند. این دستگاه برای ارائه سریع خدمات به مشتریان طراحی شده و به راحتی قادر به برطرف کردن نیاز مشتریان انواع آشپرخانه های صنعتی, کشتارگاه ها, هتل ها, شرکت های بسته بندی محصولات پروتئینی, قصابی و موارد مشابه دیگر است. خرید اره استخوان بر رومیزی را از سایت کابان تجهیز انجام دهید.

از بین انواع اره استخوان بر رومیزی به دلیل دارا بودن ویژگی های خاص از اهمیت زیادی برخوردار است و توجه مشتریان زیادی را به خود جلب کرده است.

در ادامه با مطالعه این نوشتار با کارکرد و ویژگی های اره استخوان بر رومیزی آشنا خواهید شد.

معرفی و کارکرد دستگاه استخوان بر رومیزی

نخستین نوع از انواع دستگاه های برش استخوان سری رومیزی است که کوچکترین اره در میان وسایل مشابه بوده که قدرت موتور و توان نسبتا پائین در بین اره های گوشت بری دارد.

 اره استخوان بر رومیزی  به دلیل سبکی، توانایی حمل مناسب و استفاده آسان برای استفاده سوپر پروتئین ها، رستوران ها، هتل ها، قصابی ها، هایپر های کوچک و در کل هر جایی که کار خرد کردن گوشت را در مقیاس کمتر انجام می دهند، مناسب است. با خرید دستگاه اره استخوان بر از کابان تجهیز روی پیشخوان و هرگونه میزی به راحتی با توجه به سایز کوچک خود نصب می شود.

برای تهیه و آماده سازی محصولات پروتئینی دام و طیور و آّبزیان استفاده از این دستگاه حائز اهمیت است و بیشترین کاربرد آن برش محصولات پروتئینی منجمد است.

همچنین در واحدهایی که مصرف محصولات گوشتی در آن ها بیشتر است، با قرار دادن گوشت روی صفحه این دستگاه، آنها را برش داده تا آماده پخت انواع کباب از جمله کباب دنده، گوشت های کبابی و دیگر کباب ها شوند.

 کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166008000 - 02166009000

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 142
نمایش همه
علاقه مندی ها ()