قیمت اره استخوان بر امگا

قیمت این دستگاه ها با توجه به عملکرد آن ها متفاوت است و دلیل این تفاوت به آلیاژ سازنده بدنه، جنس و طول تیغه، عمر مفید دستگاه و موجود بودن قطعات جانبی در آن بستگی دارد. پس بهتر است در زمان خرید اره استخوان بر امگا با شناخت دقیق نیاز کسب و کارتان از هدر رفت سرمایه جلوگیری کنید.

نکته ای که در زمان خرید این اره ها باید به آن توجه کرد این است که برای استفاده از اکثر اره های استخوان بر امگا باید برق سه فاز برای دستگاه فراهم کرد.فروشنده اطلاعات لازم در مورد دستگاه را در زمان فروش اره استخوان بر امگا به خریدار خواهد داد. پس در زمان خرید اره استخوان‌ بر ایستاده به موارد گفته شده توجه کرده و محصولی را خریداری کنید که دقیقاً متناسب با نیاز شما طراحی شده است.

کلام آخر

عملکرد دستگاه استخوان بر بسیار شبیه دستگاه های چوب بری است. با این تفاوت که در طراحی این دستگاه ها موارد بهداشتی نیز مدنظر قرارگرفته می شود. از مهم‌ترین مواردی که در زمان خرید اره استخوان بر امگا باید به آن توجه کرد موارد ایمنی دستگاه مثل سوئیچ ایمنی در آن است. کابان تجهیز ارائه کننده محصولات و تجهیزات صنعتی با بهترین شرایط به شما مصرف کننده عزیز است.

کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166008000 - 02166009000

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 168
نمایش همه
علاقه مندی ها ()