خرید اره استخوان بر مناسب چه مشاغلی است؟

غالباً این اره ها در مشاغلی مانند آشپزخانه های صنعتی، قصابی ها، فروشگاه های پروتئینی، هتل های بزرگ، کشتارگاه ها و فروشندگان مرغ و ماهی استفاده می شود.

با استفاده از این اره به راحتی قادر خواهید بود انواع گوشت و مرغ و ماهی منجمد، استخوان و گوشت تازه را برش دهید. فروشندگان در زمان فروش اره استخوان بر امگا صد صنعت آرا معمولاً مصارف استفاده آن را برای مشتریان به صورت کامل توضیح خواهند داد، اما در صورتی که سؤالی ذهن شما را درگیر کرد به راحتی می توانید از مشاوران ما در کابان تجهیز مشورت بگیرید.

کلام آخر

امروزه ماشین آلات صنعتی زندگی افراد را بسیار راحت تر از گذشته کرده اند. یکی از ابزارآلاتی که این راحتی را برای انسان ها به وجود آورده اره استخوان بر امگا صد صنعت آرا است. با خرید این اره به راحتی هرچه تمام تر در وزن بالا گوشت، مرغ و ماهی را برای تهیه غذا یا فروش آماده کنید. با پرداخت هزینه اره استخوان بر و نصب آن در محل موردنظر دیگر نگران موارد ایمنی در این دستگاه ها نباشید؛ چراکه در ساخت این محصول تمامی موارد ایمنی لحاظ شده است.

کابان تجهیز تمامی محصولات صنعتی آشپزخانه برای خرید اره استخوان‌ بر ایستاده شما مصرف کننده محترم آماده می کند.

کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166008000 - 02166009000

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 104
نمایش همه
علاقه مندی ها ()