تاب ریلکسی به عنوان یکی از وسایل راحتی در محیط منزل مورد استفاده قرار گرفته می شود. فروش تاب ریلکسی در مدل های مختلف صورت می گیرد که می توان به دو دسته بندی اصلی این کالا چون تاب ریلکسی یک نفره و تاب ریلکسی دو نفره اشاره نمود. اگر علاقه مند هستید که شرایط مساعدی جهت راحتی و ریلکس کردن خود فراهم آورید، می توانید از مزایای تاب راحتی استفاده نمائید.  

فروشگاه بهسازان چوب با توجه به نوع فعالیتی که در حوزۀ تولید و عرضۀ لوازم چوبی دارند، توانسته اند امکان خرید تاب ریلکسی  را برای مشتریان در مدل های مختلف فراهم سازند.

خرید تاب ریلکسی دو نفره

امروزه خرید تاب ریلکسی دو نفره علاقه مندان خاص خود را دارد چون افرادی که ساکن محیط ویلایی هستند، دارای فضای کافی جهت خرید تاب ریلکسی می باشند. به طور کلی نشستن بر روی یک تاب راحتی در فضای باز با منظرۀ دلنشین می تواند حال و هوای خوبی به افراد ببخشد و حس خوشایندی برای فرد بوجود می آورند.

تنوع در طراحی و ساخت تاب ریلکسی باعث گردیده تا افراد متناسب با سلایق متفاوتی که دارند، بتوانند صندلی راحتی مورد پسند خود را با قیمت ارزان و کیفیت بالا تهیه نمایند.

از این رو امکان قرار دادن برخی از مدل های جدید تاب ریلکسی یک نفره در قسمت گوشه از منزل و یا تراس برای افراد فراهم می باشد. بدین وسیله می توانید پس از داشتن یک روز کاری سخت، جهت استراحت کردن و گذراندن اوقات فراغت خود برای مطالعه، تماشای فیلم و یا بافتن از راحتی و آسایش تاب ریلکسی بهره گیرند.

قیمت تاب ریلکسی بر اساس جنس، ابعاد و مدل تاب مشخص می شود. از این رو متناسب با سلیقه و توان مالی که از آن برخوردار هستید، با قیمت ارزان اقدام به خرید تاب ریلکسی چوبی و یا تاب ریلکسی فلزی یک نفره نمائید. خرید آینه کنسول را از سایت انجام دهید. 

جهت آشنایی بیشتر با مدل های رایج تاب راحتی می توانید نگاهی به محصولات صندلی راحتی فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب داشته باشید و پس از بررسی ویژگی های محصول و مقایسۀ قیمت آنها با یکدیگر به صورت اینترنتی تاب ریلکسی مورد پسند خود را انجام دهید.

 

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 155
نمایش همه
علاقه مندی ها ()