از عوامل دیگری که بر قیمت اره استخوان بر سوئد لینگهاوس تأثیر می گذارد وجود موتور باقابلیت توقف خودکار است تا درزمان موردنیاز دستگاه به صورت خودکار خاموش شود. توان موتور این دستگاه 1 اسب بخار اندازه‌گیری شده است که میزان قابل توجهی برای اره های استخوان بر خواهد بود به صورتی که به بالاترین میزان کارایی می رسد. لازم است فروشندگان در زمان فروش اره استخوان بر سوئد لینگهاوس این نکته را به خریداران اعلام کنند که برق موردنیاز این دستگاه 3 فاز است و ولتاژ مصرفی آن بین 230 تا 400 ولت اندازه‌گیری می شود.

هزینه خرید اره استخوان‌ بر ایستاده سوئد لینگهاوس به موارد مختلفی بستگی دارد مثلاً یکی از آن عوامل میزان عرض و ارتفاعی است که دستگاه توانایی برش را دارد. این اره استخوان بر با ماکزیمم ارتفاع برش 21 سانتی متر و عرض 17.5 سانتی متر برای اغلب شرکت های صنعتی و تولیدی پروتئینی کارآمد است.

کلام آخر

همان‌طور که می دانید دستگاه های استخوان بر موارد مصرف گوناگونی در صنایع تولیدی گوشت اعم از کشتارگاه ها، شرکت های بسته بندی پروتئینی، مغازه های فروشنده مرغ و گوشت، پروتئینی ها و قصابی ها دارد. اره استخوان بر سوئد لینگهاوس یکی از ابزارهای کاربردی این صنایع است. کابان تجهیز ارائه کننده ماشین آلات صنعتی با بهترین کیفیت به شما مصرف کننده عزیز است.

کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166008000 - 02166009000

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 115
نمایش همه
علاقه مندی ها ()