اره استخوان بر (Bone Saw) تجهیزی صنعتی و الکتریکی است و به هدف بریدن گوشت های یخ زده به همراه استخوان مورداستفاده قرار می گیرد. متقاضیان خرید انواع اره استخوان بر عمدتاً کارخانه های توضیح گوشت های بسته بندی هستند. فروشندگان اغلب در زمان فروش اره استخوان بر نکاتی را به خریدار اعلام می کنند که یکی از آن‌ها استفاده از برق سه فاز برای این دستگاه است.

قیمت خرید اره استخوان بر

قیمت  خرید اره استخوان بر رومیزی به موارد مختلفی بستگی دارد که می توان به اندازه تیغه، سرعت برش گوشت، ارتفاع و سایز دستگاه، جنس تیغه و مواردی این چنینی اشاره کرد. پس در زمان خرید به موارد ذکرشده توجه کرده و دستگاهی را تهیه کنید که متناسب با نیاز شما طراحی شده است.

اره استخوان بر یکی از بزرگ‌ترین تجهیزات آشپزخانه ای به حساب می آید. علاوه بر آن از قطعات مخصوصی تشکیل شده است. پس در زمره ابزار ارزان قیمت به حساب نخواهد آمد، به همین دلیل برای استعلام قیمت اره استخوان بر به فروشندگان معتبر مراجعه کنید.

لازم به ذکر است در زمان استفاده از اره استخوان بر نیازی به یخ زدن گوشت نیست، این ابزار گوشت را چه به صورت منجمد و چه غیر منجمد برش خواهد داد و در صورت وجود استخوان در گوشت به راحتی آن را خواهد برید.

مقایسه اره های ایرانی و وارداتی

اره های استخوان بر داخلی و خارجی از چند جهت باهم در حال رقابت هستند که مزیت های این دستگاه ها نسبت به هم به شرح زیر است:

  • اهمیت به اصول ایمنی بیشتر در دستگاه های خارجی
  • جنبه های کیفی بالاتر در دستگاه های وارداتی
  • فراوانی قطعات یدکی دستگاه های ایرانی
  • مقرون به صرفه تر بودن دستگاه ایرانی
  • فراوانی بیشتر قطعات جانبی دستگاه های تولید داخل

کلام پایانی

اره های استخوان بر موارد مصرف زیادی در صنعت پروتئین و دام دارند. این دستگاه ها در انواع مختلف با کیفیت ساخت متفاوت برای مصرف کنندگان تهیه شده است. بهتر است در زمان خرید اره استخوان بر به نکات گفته شده در کابان تجهیز توجه کنید.

کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166008000 - 02166009000

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 138
نمایش همه
علاقه مندی ها ()