انواع چرخ گوشت های الفا

انواع چرخ گوشت آلفا بر اساس اندازه تیغه به دو مدل دسته بندی می شود. از چرخ گوشت آلفا مدل های تیغه 32 و تیغه 42 است که هر دو نمونه در موارد صنعتی و کارخانه ای به کار گرفته می شوند. 

قیمت چرخ گوشت آلفا

قیمت خرید چرخ گوشت آلفا به دلیل اینکه تولید داخل کشور است، چندان بالا نیست. و این امر باز هم به سود خریداران خواهد بود. همواره محصولات داخلی از قیمت تمام شده کمتری در مقایسه با نمونه های خارجی برخوردارند. چنانچه خریدار داخلی بخواهد چرخ گوشتی خارجی در اندازه چرخ گوشت آلفا بخرد، هزینه هنگفتی را باید متحمل شود. 

قطعات و اجزای چرخ گوشت آلفا

این دستگاه تک فاز بوده و قابلیت نصب دینام دلخواه مشتری را دارد همچنین دارای دینام گیربکس کوبل شده با دنده های فولادی است.

این وسیله شامل: سینی بزرگ و 2 عدد تیغه و 1عدد شبکه ی نخودی و گوشت کوب است.

طریقه استفاده

ابتدا ماردون و تیغه و شبکه را داخل گلویی قرار دهید و طوقه فرمانی شکل را به اندازه لازم سفت نمایید.
جهت خرد شدن گوشت ابتدا از شبکه سوراخ یا نخودی 13 استفاده کنید.

برای بار دوم چرخ کردن با شبکه متوسط سوراخ 4/5 یا شبکه سوزنی سوراخ 3/5 استفاده کنید.
جهت خورد کردن حبوبات خیس شده یا پخته شده و مواد اولیه کتلت و غیره از تیغ و شبکه مخصوص گوشت استفاده کنید.

جهت خرد کردن سبزیجات سبزی ، پیاز و کلم ، کرفس و کاهو و غیره از شبکه مخصوص سوراخ 13 یا 10 استفاده کنید. تیغ و شبکه مورد استفاده پیاز و سبزیجات را برای گوشت استفاده نکنید.

تذکر مهم : دقت شود هر شبکه با یک تیغ مخصوص خودش برای همیشه استفاده شود. خرید چرخ گوشت امگا را از کابان تجهیز انجام دهید. 

چرخ گوشت به دلیل فراهم کردن خدمات پس از فروش مناسب و قیمت پایین، بازار قابل توجهی در داخل دارد. چرخ گوشت آلفا از بدنه ای استیل ساخته شده است. البته در ساخت بدنه از آلیاژ چدن با آبکاری قلع نیز استفاده شده است. این چرخ گوشت آلفا صنعتی و ایستاده دارای چهار چرخ ترمزدار است تا دستگاه برای جابجایی کاربر را دچار مشکل نکند.

کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166008000 - 02166009000

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 138
نمایش همه
علاقه مندی ها ()