گارانتی و خدمات پس از فروش

محصولات الکتروکار با وجود کیفیت بالا با گارانتی ۱۲ ماه و ۱۰ سال خدمات پس از فروش عرضه می شوند. ضمانت مناسب و ارائه خدمات پس از فروش چرخ گوشت الکتروکار نشان دهنده این است که تولید کننده به کیفیت مطلوب محصول تولیدی خود اطمینان دارد. بنابراین مشتری نیز با اطمینان کامل می تواند به خرید اقدام کند.

کابان تجهیز تامین کننده نیاز آشپزخانه های صنعتی

چرخ گوشت الکتروکار یکی از چرخ گوشت های معتبر تولید داخل محسوب می شود که از نظر کیفیت قابل رقابت با برندهای شناخته شده خارجی است. تنوع بالای چرخ گوشت الکتروکار از نظر ظاهر و کارکرد موتور، ضمانت ۱۲ ماهه و ۱۰ سال خدمات فروش ازمزایای این برند داخلی به شمار می رود. با وجود مزایای بسیار زیاد قیمت این مدل چرخ گوشت در مقایسه با محصولات خارجی بسیار مناسب است.

در کابان تجهیز، یکی از معتبرترین فروشگاه های ارائه دهنده تجهیزات آشپزخانه ای،  امکان خرید آنلاین چرخ گوشت ها از برندهای معتبر داخلی و خارجی مانند  خرید چرخ گوشت امگا فراهم است. علاوه بر این هموطنان در صورت نیاز می توانند از خدمات مشاوره ای و تعمیرات تجهیزات آشپزخانه های صنعتی نیز استفاده کنند. 

کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166008000 - 02166009000

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 130
نمایش همه
علاقه مندی ها ()