امروزه با ماشینی شدن زندگی جوامع بشری نیاز به دستگاه ها و تکنولوژی ها بیش از پیش شده و دراین میان کسانی که با محصولات پروتئینی و گوشتی دام و طیور سروکار دارند، چرخ گوشت خصوصا نوع صنعتی آن عضو جدایی ناپذیر این حرفه محسوب می شود. فروش چرخ گوشت تسمه ای به عنوان یکی از انواع چرخ گوشت های صنعتی در رستوران ها، کارخانجات فرآورده های پروتئینی، هتل ها، تالارهای پذیرایی و سایر مراکز با حجم کاری بالا به شمار می آید. عموما بیشتر کسب و کارهای فعال در زمینه صنایع غذایی که با گوشت سروکار دارند، از این دستگاه استفاده می‏کنند. البته بنا به انواع آن هر کدام کاربردهای خاص خود را دارد و عمدتا برای چرخ کردن حجم بالای گوشت ها استفاده می شود.

امروزه خرید چرخ گوشت فیمار ضروری هم برای استفاده در منازل و هم برای کاربردهای صنعتی در مکان هایی از قبیل غذاخوری ها (رستوران)، فست فودها و قصابی ها و... محسوب می شود.

تاریخچه و معرفی اجمالی چرخ گوشت تسمه ای

چرخ گوشت تسمه ای از ابزارهای ضروری در آشپزخانه های صنعتی، قصابی ها و مشاغل مرتبط محسوب می شود. اولین چرخ گوشت در دنیا توسط یک آشپز آلمانی و در اواسط قرن 20 ساخته شد. چرخ گوشت ساخته شده توسط این فرد یک دستگاه ساده بود که با چرخاندن دسته، گوشت را به حالت خمیری تبدیل می کرد. پس از جنگ جهانی دوم و گسترش استفاده از لوازم برقی، شرکت آمریکایی جنرال موتورز اولین چرخ گوشت برقی را به بازار عرضه کرد که با وجود صدای بسیار زیاد و همچنین قیمت بالا، بازدهی کمی داشت.

چرخ گوشت تسمه ای و چرخ گوشت گیربکسی اصطلاح هایی هستند که در مورد سیستم انتقال موتور چرخ گوشت وجود دارد. این دستگاه نسبت به مدل گیربکسی از تاریخچه طولانی تری برخوردار است، به این معنی که چرخ گوشت هایی که ابتدا ساخته شدند از نوع تسمه ای بودند و بعد از آن ها مدل پر قدرت تری به نام گیربکسی روی کار آمد. البته نتوانست برای همیشه جای تسمه ای را بگیرد زیرا مدل تسمه ای دارای ویژگی های خاصی است که چرخ گوشت گیربکسی فاقد آن است.

کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166008000 - 02166009000

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 137
نمایش همه
علاقه مندی ها ()