یکی از تجهیزات مورد نیاز جهت آماده سازی غذا چرخ گوشت صنعتی است. این دستگاه بر خلاف چرخ گوشت خانگی درای ویژگی ها و کاربردهای خاصی است. خرید چرخ گوشت صنعتی در رستوران ها، کارخانجات فرآورده های پروتئینی، بیمارستان ها و سایر مراکز با حجم کاری بالا به شمار می آید. عموما بیشتر کسب و کارهای فعال در زمینه صنایع غذایی که با گوشت سروکار دارند، از این دستگاه استفاده می‏کنند. البته بنا به انواع آن هر کدام کاربردهای خاص خود را دارد و عمدتا برای چرخ کردن حجم بالای گوشت ها استفاده می شود.

با مطالعه این نوشتار بیشتر با ویژگی های این محصول آشنا شوید.

معرفی و آشنایی کلی با چرخ گوشت های صنعتی

چرخ گوشت های صنعتی وسیله‌ای آشنا برای کسانی است که با  صنایع و محصولات گوشتی سر و کار دارند. چرخ گوشت صنعتی بر خلاف چرخ گوشت خانگی دارای ابعاد بزرگتر بوده و میزان گوشت چرخ شده توسط این دستگاه نیز بیشتر است.

چرخ گوشت های صنعتی دارای تیغه های مختلفی هستند. که می توانند گوشت را در حالت و اندازه های مختلفی چرخ کنند. جنس بدنه استفاده شده برای چرخ گوشت صنعتی، استیل میباشد و میزان تولید گوشت در ساعت توسط چرخ گوشت های صنعتی به نوع چرخ گوشت انتخابی توسط مشتری بستگی دارد. خرید چرخ گوشت چگا را به صورت اینترنتی انجام دهید

اگر چرخ گوشت انتخابی شما دارای موتور گیربکسی باشد مزایایی خواهد داشت. از جمله اینکه امکان کار کردن به مدت طولانی تری را فراهم می کند همچنین نرمتر کار کردن در قیاس با موتورهای تسمه ای از دیگر مزیت های موتور گیربکسی است.  چرخ گوشت تسمه ای کار چرخ کردن گوشت را از طریق تسمه ای که در دستگاه به کار رفته است انجام میدهد.

چرخ گوشت در ابتدا به صورت دستی کار میکرده و اکنون به دلیل پیشرفت تکنولوژی به صورت برقی عمل می‌کند.

 

کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166008000 - 02166009000

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 114
نمایش همه
علاقه مندی ها ()