تجهیزات مورد استفاده در آشپزخانه های صنعتی تاثیر زیادی در سرعت عمل و کیفیت فعالیت ها و خدمات آشپزخانه های صنعتی دارند. با توجه به حجم بالای کار در این مراکز دقت در انتخاب و خرید تجهیزات مورد استفاده اهمیت ویژه ای دارد. یکی از تجهیزات مورد استفاده در این مراکز چرخ گوشت صنعتی است. این دستگاه ها از برندهای متنوع با ویژگی ها و قابلیت های مختلف در بازار عرضه می شوند. فروش چرخ گوشت مینروا به عنوان یکی از بهترین انواع چرخ گوشت های صنعتی است.

چرخ گوشت مینروا برندی محبوب

چرخ گوشت های خانگی و صنعتی از برندهای مختلف در بازار عرضه می شوند. چرخ گوشت مینروا محصول کشور ایتالیا یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین برندهای چرخ گوشت در ایران است. کاربرد زیاد این دستگاه حاکی از قابلیت های بالای آن است. چرخ گوشت مینروا دارای گواهینامه CE اروپا است. این گواهینامه تایید این محصول از نظر کیفیت، ایمنی و سلامت را نشان می دهد.

چرخ گوشت مینروا در مدل های مختلف

یکی از ویژگی های چرخ گوشت های شرکت شناخته شده مینروا تنوع محصولات آن است. چرخ گوشت های مینروا در دو مدل صنعتی و نیمه صنعتی ارائه می شوند به همین دلیل خرید چرخ گوشت گیربکسی رومیزی و محصولات این شرکت عمدتا توسط آشپزخانه های صنعتی هستند. 

کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166008000 - 02166009000

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 151
نمایش همه
علاقه مندی ها ()