چرخ گوشت صنعتی یکی از ملزومات اصلی آشپزخانه های صنعتی اعم از رستوران ها، هتل ها، بیمارستان ها و کارخانجات به شمار می رود. چرخ گوشت های صنعتی بر اساس عملکرد موتور به دو نوع گیربکسی و تسمه ای تقسیم می شوند. چرخ گوشت های صنعتی در واقع مشابه چرخ گوشت خانگی هستند با این تفاوت که این نوع دستگاه ها قادر به چرخ کردن حجم بالایی از گوشت در طول روز هستند. برای خرید چرخ گوشت گیربکسی ایستاده مبله یکی از انواع چرخ گوشت های صنعتی شما را به مطالعه ادامه مقاله دعوت می کنیم.

تفاوت چرخ گوشت گیربکسی ایستاده مبله با چرخ گوشت صنعتی رومیزی

چرخ گوشت های صنعتی که از نظر ظاهر سایزی بزرگ تر از چرخ گوشت های خانگی دارند، از نظر ظاهر شامل دو گروه چرخ گوشت صنعتی ایستاده و چرخ گوشت صنعتی رومیزی می شوند. معمولا انواع چرخ گوشت های صنعتی ایستاده کاربرد بیشتری نسبت به انواع رومیزی دارند. خرید چرخ گوشت آلفا را از سایت انجام دهید. 

از طرف دیگر چرخ گوشت گیربکسی ایستاده مبله معمولا دارای وزن زیادی هستند. با توجه به وزن زیاد دستگاه مجهز به چرخ است. وجود چرخ امکان جابه جایی دستگاه را فراهم می کند. برای ثابت نگه داشتن دستگاه ترمزهایی در چرخ ها تعبیه شده است.

کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166008000 - 02166009000

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 154
نمایش همه
علاقه مندی ها ()