اتصالات استنلس استیل کاربردهای گسترده ای در صنایع مختلف دارد چون از جمله قطعات مهم و پرکاربردی است که جهت اتصال لوله های فولادی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. تنوع قطعات اتصالات استیل بسیار است و مجموعه های مختلف بر حسب نیاز و نوع خطوط لوله کشی که قصد راه اندازی آن را دارند، اقدام به  خرید اتصالات استنلس استیل در ابعاد و گریدهای مختلف می نمایند.

تجارت استیل راد با تلاش و کوشش فراوان توانسته در عرصۀ تهیه و توزیع تجهیزات استنلس استیل فعالیت خود را راه اندازی نماید. طی سال ها فعالیت فروش انواع اتصالات استنلس استیل، لوله استیل، شیرآلات استیل و مواردی از این قبیل را در لیست محصولات مجموعه، با قیمت مناسب عرضه نمایند.

خرید اتصالات جوشی استنلس استیل

خرید اتصالات جوشی استنلس استیل جهت اتصال لوله های فولادی به یکدیگر می باشد. جهت راه اندازی خطوط تأسیسات، خط تولید، خط لوله کشی و آب و فاضلاب و ... از قطعات لوله و ورق های فولادی استفاده می شوند. از این رو جهت اتصال این نوع قطعات به یکدیگر نیاز به استفاده از اتصالات استنلس استیل در مدل های مختلف می باشد. بدین ترتیب صنایع مختلف بر حسب نیاز خطوط لوله کشی، نیاز به تأمین کلیۀ تجهیزات مورد نیاز خود دارند.

اتصالات لب جوش استیل، اتصالات ساکت ولد استیل و اتصالات رزوه ای استیل سه دسته بندی اصلی اتصالات استنلس استیل به شمار می روند، که هر کدام از آنها متشکل از انواع اتصالات در مدل و کارایی مختلف می باشند. قیمت اتصالات استنلس استیل به نوع، ضخامت و سایز آن بستگی دارد. به طور کلی اتصالات استیل کاربردهای گسترده ای در بخش لوله کشی صنایع مختلف دارد چون جهت تغییر مسیر، شاخه گذاری و یا تغییر قطر خط لوله مورد استفاده قرار گرفته می شوند و برخورداری از جنس استیل باعث ایجاد خواص ضد رسوب، ضد خوردگی، تحمل دمای بالا و وزن زیاد می شود.

جهت تأمین و استعلام قیمت فروش اتصالات استنلس استیل مانند قیمت فروش لوله استیل می توانید با دفتر فروش تجارت استیل راد تماس بگیرید.

 

 شرکت تجارت استیل راد 

آدرس: یوسف آباد، خیابان اسد آبادی، نبش خیابان 18، پلاک 166، طبقه 6، واحد 23

تلفن: 02188710101           خط ویژه: 02186124420

تلفن همراه:  09121399643    -    09121399642  قادری

آدرس: بزرگراه فتح- (جاده قدیم) کیلومتر 4 جنب(پارس قدیر) مجتمع تجارت استیل ایران پلاک 207

خط ویژه: 02166391515

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 248
نمایش همه
علاقه مندی ها ()