لاستیک به عنوان اجزای اصلی سیستم انتقال قدرت در اتومبیل به شمار می رود. خرید لاستیک و نحوۀ نگهداری از آن موارد مهمی هستند که جزء دغدغه های رانندگان اتومبیل به شمار می رود. شرایط متعددی تأثیر مستقیم بر روی کاهش طول عمر تایر دارد و مالکین خودرو تلاش دارند هر چند سال یکبار بتوانند لاستیک های مناسب برای اتومبیل خود تهیه نمایند. فروش لاستیک در مدل و برندهای مختلف در سطح کشور صورت می گیرد. در ادامۀ مقاله به برخی از ویژگی های لاستیک سواری می پردازیم، تا بدین صورت بتوانید تایر مناسب تهیه نمائید.

فروشگاه لاستیک چرخ و یدک از سابقۀ طولانی در حوزۀ تأمین و پخش لاستیک های سواری و غیر سواری کسب و کار خود را آغاز نموده است. این مجموعه متناسب با مدل های اتومبیل که در سطح کشور مورد استفاده قرار گرفته می شوند، بهترین مدل های تایر را تهیه نموده و در اختیار مشتریان قرار می دهد.

فروش لاستیک سواری با دوام

به طور کلی جهت خرید لاستیک سواری، حداکثر سرعت مجاز، سایز لاستیک، بار مجاز، تاریخ تولید لاستیک، حداکثر فشار باد، مقاومت حرارتی، میزان چسبندگی، ساییدگی، ترکیبات سازنده لاستیک و ... موارد مهمی هستند که نقش بسزایی در انتخاب تایر خواهد داشت.

شاخص حداکثر سرعت مجاز لاستیک با حروف لاتین A الی Z مشخص می شود و به عنوان مثال نماد H به عنوان سرعت مجاز، نشان دهندۀ این است که تایر دارای فشار باد و بارگذاری با سرعت 320 کیلومتر در ساعت می باشد. از این رو همواره باید راننده در نظر داشته باشد که هنگام تنظیم باید لاستیک، این موارد مهم را مد نظر داشته باشد چون عدم توجه به این نکتۀ مهم می تواند باعث پنچری تایر شود.

جهت خرید انواع لاستیک سواری و شاسی بلند مانند  خرید لاستیک کومهو  می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی لاستیک چرخ و یدک به صورت اینترنتی و غیر حضوری با قیمت ارزان خریداری کنید.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-33508201

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم:09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 165
نمایش همه
علاقه مندی ها ()