ویدئو پروژکتور یکی از وسایل پرکاربرد در سیستم های پخش تصویری در سطح جهان شناخته می شود. در گذشته های دور تنها برخی از ارگان ها و مؤسسات قادر به تهیۀ ویدئو پروژکتور بودند چون دارای ابعاد بزرگ، وزن سنگین و قیمت گران بودند. با گذشت زمان توانستند بر قابلیت های دستگاه ویدئو پروژکتور بیفزایند، امکان استفاده از دستگاه راحت تر از گذشته صورت گیرد. علاوه بر آنکه با کاهش ابعاد و وزن دستگاه، امکان جابجایی و حمل و نقل آن برای افراد به آسانی انجام گیرد.  

در حال حاضر مجموعۀ نیزار کالا از جمله پیشگامان در صنعت تولید و فروش ویدئو پروژکتور در تهران می باشند، که با گذشت زمان و بهره مندی از نیروی انسانی متخصص و همچنین فناوری پیشرفته، موفق به عرضۀ ویدئو پروژکتور با قابلیت های پیشرفته شوند.

فروش ویدئو پروژکتور جیبی با کیفیت عالی

امروزه افراد زیادی علاقه مند به خرید ویدئو پروژکتور جیبی با کیفیت عالی می باشند چون جابجایی آن به سادگی انجام می گیرد. بدین ترتیب افراد راحت تر از گذشته می توانند از این دستگاه در مکان های مختلف جهت نمایش تصاویر، فیلم و سریال و یا بازی استفاده نمایند. امروزه فروش مینی ویدئو پروژکتور توانسته تحولی بزرگ در عرصۀ سیستم های پخش تصویر بوجود آورد.

کاربرد ویدئو پروژکتور جهت نمایش داده های تصویری چون تصاویر گرافیکی، ویدئوهای آموزشی و غیره طراحی شده اند. در همین راستا شاهد کاربرد گستردۀ پروژکتور در سالن های اجتماعات و کنفرانس، محیط های آموزشی چون دانشگاه ها، مدارس، آموزشگاه ها و همچنین محیط های خانگی می باشیم. امروزه خیلی از افراد تمایل به ایجاد محیط سینمای خانگی در فضای منزل می باشند، تا بدین وسیله بتوانند فضای فرح بخشی را برای خود و خانواده فراهم سازند.

جهت سفارش  خرید مینی ویدئو پروژکتور قابل حمل با قابلیت های پیشرفته می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید.

نیزار کالا

آدرسجمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 165
نمایش همه
علاقه مندی ها ()