لوازم یدکی لودر کوماتسو از مواد اولیۀ مرغوب ساخته شده اند، تا قادر به انجام پروژه های سنگین باشند. لودر به عنوان یکی از وسایلی است کاربرد گسترده ای در اجرای پروژه های راهسازی و عمرانی جهت جابجایی خاک دارد. از این رو شرکت کوماتسو ژاپن اقدام به ساخت انواع لودر در سایزهای مختلف و مدل های متنوع نموده اند تا بدین وسیله کارایی لازم را جهت اجرای عملیات متفاوت داشته باشند. امروزه در سطح کشور فروش لوازم یدکی لودر کوماتسو بر حسب مدل های مختلف این برند انجام می گیرد.

در همین راستا شرکت پارت یدک راهسازی اقدام به واردات و توزیع انواع قطعات لودر چرخ زنجیری کوماتسو، لوازم یدکی لودر چرخ لاستیکی کوماتسو، قطعات لودر بکهو کوماتسو و غیره نموده اند.

موارد مهم مرتبط با خرید لوازم یدکی انواع لودر کوماتسو

مقصود از موارد مهم مرتبط با خرید لوازم یدکی لودر کوماتسو، این است که اشاره به تهیۀ قطعات اصل و همچنین تطابق مدل و مشخصات فنی قطعات دارد. به طور کلی نوع قطعاتی که در ساخت ماشین آلات به کار برده می شوند، متناسب با قدرت موتور، سطح توانایی لودر و نوع فعالیتی که انجام می دهند، انتخاب شوند. بدین وسیله زمان تأمین قطعات لودر کوماتسو باید این نکات مهم مد نظر قرار گرفته شوند. در صورت سهل انگاری در این موضوع مهم، استفاده از قطعات تقلبی و یا عدم تطابق مشخصات فنی لوازم یدکی با یکدیگر، می تواند سطح خسارت بوجود آمده برای لودر را گسترش دهد.

قیمت خرید قطعات لودر کوماتسو به نوع قطعات بستگی دارد. البته موجود بودن قطعات و یا قیمت روز ارز در بازار هر کدام مواردی هستند که تأثیر مستقیم بر روی قیمت نهایی لوازم یدکی لودر کوماتسو دارد.

پارت یدک راهسازی چندین سال است که در عرصۀ فروش تجهیزات و لوازم یدکی لودر کوماتسو ، کاترپیلار، هپکو، هیتاچی و غیره در سرتاسر کشور فعالیت دارند.

  شرکت پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 132
نمایش همه
علاقه مندی ها ()