لاستیک پیرلی از جمله برندهای با کیفیت خارجی محسوب می شود. کمپانی پیرلی خط تولید لاستیک را مطابق با تکنولوژی روز دنیا راه اندازی نموده اند. بدین ترتیب این مجموعه توانسته اند موفق به تولید انواع لاستیک پیرلی با مشخصات فنی مختلف گردند. جهت خرید تایرهای خودرو، عوامل متعددی مورد بررسی دقیق قرار گرفته می شود که می توان به نوع کاربری، مدل خودرو، شرایط آب و هوا و سطح جاده اشاره نمود. در همین راستا شاهد فروش لاستیک پیرلی با مشخصات فنی متفاوت در سطح کشور می باشیم.

فروشگاه لاستیک چرخ و یدک با سرمایه ای که در اختیار داشت، توانسته اند موفق به عرضۀ انواع تایر با کیفیت بالا گردند. بدین ترتیب متناسب با نیاز جامعه توانسته اند امکان خرید انواع لاستیک پیرلی را برای مشتریان فراهم سازند.

فروش انواع لاستیک پیرلی با دوام

در واقع فروش لاستیک سواری پیرلی، لاستیک شاسی بلند، کامیون، اتوبوس و ... توسط عرضه کنندگان تایر در سطح کشور صورت می گیرد. البته در حال حاضر توسط عرضه کنندگان تایر، انواع تایر پیرلی با مشخصات فنی متفاوت به فروش می رسانند. با استفاده از این فرصت می توان در مدت زمان اندک انواع تایر با کیفیت عالی تهیه نمود. توجه داشته باشید، هنگام خرید لاستیک، توجه به مشخصات فنی تایر از جمله شاخص حداکثر سرعت، حداکثر توان تحمل بار، شاخص حداکثر تحمل دمای بالا، سایز تایر، قطر و پهنای رینگ، سال تولید، تعداد لایه و نوع مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ تایر از موارد مهمی هستند که بر روی تایر با حروف لاتین و اعداد درج می شوند. بدین ترتیب دارندگان خودرو می توانند متناسب با مدل اتومبیل بهترین لاستیک پیرلی را با قیمت مناسب تهیه نمایند.

اگر فرصت کافی جهت مراجعه به بازار و بررسی مشخصات و برندهای تایر را در سطح بازار ندارد، می توانید به صورت غیر حضوری از طریق فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک از خدمات این مجموعه جهت خرید آنلاین لاستیک پیرلی با قیمت ارزان و همراه با گارانتی استفاده نمائید. 

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-33508201

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم:09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 164
نمایش همه
علاقه مندی ها ()