نایلون عریض از جمله پلاستیک های با دوام و مقاوم است که جهت بسته بندی اقلام، حفاظت از محصولات در برابر بارش باران و یا ایجاد فضای بسته مورد استفاده قرار گرفته می شوند. در ادامۀ مقاله بیشتر به شرح جزئیات کاربرد پلاستیک عریض خواهیم پرداخت. علاوه بر صنعت گران، عموم مردم نیز تا کنون تجربۀ خرید نایلون عریض در طول زندگی خود را داشته اند چون کارایی گسترده ای دارد و به عنوان حفاظت از یک محوطه نیز مورد استفاده قرار گرفته می شود.

شرکت دریا پلاستیک با بهره گیری از دستگاه های پیشرفته و همچنین استفاده از مواد اولیۀ پلیمری با کیفیت توانسته اند موفق به تولید و عرضۀ انواع پلاستیک چون نایلون عریض، شیرینگ، فیلم استرچ و غیره در ابعاد استاندارد و یا سفارشی گردند.

خرید نایلون عریض کشاورزی

جهت خرید نایلون عریض کشاورزی با متراژ زیاد می توانید به صورت مستقیم از طریق شرکت دریا پلاستیک اقدام نمائید. در واقع بدون واسطه می توانید نایلون مورد نیاز خود را با قیمت ارزان و کیفیت بالا تهیه نمائید. پلاستیک عریض جهت مصارف آبیاری نهالی، پوشش محصولات جهت جلوگیری از تبخیر بیش از اندازه آب، ایجاد محوطۀ گلخانه با پلاستیک، پرورش قارچ و ... مورد استفاده قرار گرفته می شود. در مصارف کلی کشاورزی، کاربرد این نوع پلاستیک جهت حفظ سلامت محصولات و جلوگیری از تبخیر زود هنگام آب و رطوبت زمین می باشد. بدین وسیله می توانند صرفه جویی در آب را در فصول گرم سال برای محصولات خود فراهم سازند.

قیمت نایلون عریض کشاورزی به فاکتورهای متعددی چون میزان ضخامت نایلون، طول و عرض رول و کیفیت آن دارد. بدین ترتیب متناسب با میزان مصرفی که از نایلون دارید، می توانید نایلون عریض را با قیمت ارزان تهیه نمائید.

لازم به ذکر است که جهت خرید نایلون استرچ و نایلون عریض با قیمت ارزان می توانید به طور مستقیم از طریق شرکت تولید کننده همچون مجموعۀ دریا پلاستیک اقدام نمائید.

دریا پلاستیک 

آدرس دفتر: تهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی شاهد شهر  انتهای شاهد شهر کوچه رضا پور کوچه زکات پلاک ۲۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 178
نمایش همه
علاقه مندی ها ()