لاستیک نکسن از دیگر تایرهای با کیفیت خارجی است و افراد زیادی طرفدار محصولات کمپانی نکسن هستند. کمپانی نکسن فعالیت حرفه ای خود را در کشور کرۀ جنوبی آغاز نمود و با بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته توانستند انواع لاستیک سواری، شاسی بلند، لاستیک وانتی، لاستیک اتوبوس، لاستیک کامیون و ... را تولید نموده و به بازار داخلی و جهانی عرضه نمایند. امروزه خیلی از افراد خواستار خرید لاستیک نکسن متناسب با مدل اتومبیل خود می باشند چون محصولات این کمپانی از مواد اولیۀ مرغوب ساخته شده اند.

چندین سال از فعالیت فروشگاه لاستیک چرخ و یدک در حوزۀ فروش تایرهای داخلی و خارجی می گذرد و طی سال ها فعالیت متوالی توانسته اند موفق به عرضۀ انواع تایر با کیفیت عالی همراه با ضمانت نامه می باشند.

فروش لاستیک سواری نکسن ارزان

کمپانی لاستیک نکسن محصولات مجموعۀ خود را با سه عنوان تجاری تایر رودستون، تایر نکسن و لاستیک کپیتال در سطح جهان عرضه می کنند. این کمپانی جهت تولید انواع لاستیک سواری و غیر سواری، شرایط آب و هوایی را مد نظر قرار دهند. بدین ترتیب امکان خرید لاستیک نکسن زمستانی، لاستیک تابستانی نکسن و یا لاستیک نکسن چهار فصل برای طرفداران این برند فراهم می باشد.

طرح آج، ابعاد تایر، میزان قطر رینگ، حداکثر سرعت مجاز، نوع مواد سازندۀ تایر، شاخص بار و حداکثر توان حرارتی برخی از موارد مهم جهت انتخاب و خرید تایر محسوب می شوند. بدین ترتیب افرادی که قصد تعویض تایرهای اتومبیل را به صورت جفتی و یا تکی دارند، می توانند از مزایای لاستیک نکسن استفاده نمایند.

قیمت خرید لاستیک کومهو  و لاستیک نکسن به مشخصات فنی تایر و همچنین قیمت روز ارز خواهد داشت. امروزه قیمت ارز در سطح بازار بی ثبات است و این مسئله موجب بی ثبات شدن قیمت لاستیک نکسن می باشیم.

در صورت نیاز به خرید لاستیک نکسن ارزان می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک اقدام نمائید. این مجموعه به صورت تخصصی در حوزۀ پخش انواع تایر با برندهای معتبر داخلی و خارجی با قیمت مناسب در سطح کشور می باشند.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-33508201

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم:09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 107
نمایش همه
علاقه مندی ها ()