تولید کنندگان بسیاری در سراسر کشور فعالیت دارند که هر یک کفش ها را در تنوع مختلف به تولید می رسانند. تولید کنندگان از مواد اولیه متفاوتی در تولید کفش ها استفاده می کنند و این عامل مهمی در تعیین قیمت کفش ها در  تولیدی انواع کفش به شمار می رود و کیفیت کفش ارتباط مستقیمی با مواد اولیه آن دارد. تولید کنندگان معتبر همواره از مواد اولیه مرغوب بهره گرفته تا بتوانند کفش هایی با کیفیت را به تولید برسانند همانطور که می دانیم کفش ها هر یک دارای سطح کیفی متفاوتی هستند و کفش هایی که دارای کیفیت پایین تری هستند، در چند بار استفاده دچار خرابی در قسمت های مختلف آن شده و در واقع بلا استفاده خواهند شد. در صورتی که کفش های باکیفیت را می‌توان سال ها استفاده کرد و در طول زمان کیفیت خود را از دست نمی دهند.

در نظر گرفتن کیفیت بالای محصولات یکی از عامل های موفقیت تولیدکنندگان در فعالیت خود می باشد.یک تولیدکننده کفش معتبر برای طراحی کفش ها از متخصصین و تجهیزات روز دنیا بهره می گیرد در واقع یک کفش گرچه از مواد اولیه مناسبی تهیه شده باشد اما طراحی خوبی نداشته باشد و باعث آسیب رساندن به پاها میشود.بنابراین طراحی کفش یکی از مهمترین بخش ها در تولیدی کفش می باشد.

کفش ها باید طوری طراحی شوند که دارای کفی مناسب و منعطف باشند و در کنار آن وزن سبکی داشته و پاها در کفش بسیار راحت باشند همچنین اندازه مناسب کفش بسیار مهم است که با توجه به آناتومی پاها باید بهترین طراحی را برای آن در نظر گرفت. تولیدی کفش آرمیس یکی از تولید کنندگان بزرگ کفش و فعالان در صادرات کفش بوده که برای تولید کفش ها از بهترین طراحان بهره برد و به همین جهت است که مشتریان همواره از کفش های تولید شده توسط آرمیس رضایت کاملی دارند.

 تولیدی کفش آرمیس

آدرس کارخانه: شهرک صنعتی قرچک،بعد از میدان صنعت،پلاک 224 ، شماره تماس کارخانه : ۳۶۹۰۵۹۰۵-۰۲۱

آدرس دفتر مرکزی: بازار بلور شوش،خیایان دشتبان زاده،مجتمع الغدیر،طبقه 5،واحد 11

آدرس پست الکترونیک تولیدی کفش آرمیس : armisshoesfactory@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 177
نمایش همه
علاقه مندی ها ()