طرح توجیهی جهت بررسی جوانب مختلف در حوزۀ راه اندازی یک کسب و کار به صورت کاملاً حرفه ای و تخصصی تهیه می شود. بدین ترتیب افرادی که قصد راه اندازی یک کسب و کار جدید دارند، نیاز به تهیه و نگارش در خدمات طرح توجیهی دارند که اطلاعات جامعی در خصوص جوانب مختلف حرفۀ خود فراهم نمایند. به طور کلی مسائل مرتبط با امور مالی، اقتصادی، نیاز سنجی بازار، مدیریت اجرایی و ... برخی از موارد مهم هستند که پیش از اجرایی نمودن پروژۀ خود باید مد نظر داشته باشید.  

گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا از ابتدا با هدف ارائه خدمات مشاوره ای در رابطه با راه اندازی کسب و کارهای مختلف فعالیت خود را آغاز نموده است. در حال حاضر متشکل از کادر پرسنل مجرب و تحصیل کرده با تخصص های مختلف می باشند.

مزایای تهیۀ گزارش طرح توجیهی

همانطور که از ابتدا بدان اشاره نمودیم، جهت اجرای یک پروژه نیاز به بررسی زمان، بودجه بندی، تخمین زمان سود دهی، برنامه ریزی مالی، میزان بودجۀ اولیه، مدت زمان تکمیل پروژه، بررسی وضعیت بازار و امکان سنجی نیاز جامعه، نحوۀ تأمین تدارکات و وسایل نقلیۀ مورد نیاز جهت اجرای پروژه، تعداد و هزینۀ نیروی انسانی، تهیۀ مکان مناسب و ... می باشد. البته هر کدام از مواردی که بدان اشاره نمودیم جهت تهیۀ گزارش طرح توجیهی مشاغل مختلف، می تواند مراحل متفاوتی داشته باشد.

جهت بدست آوردن طرح توجیهی اختصاصی مانند طرح توجیهی ظروف یکبار مصرف گیاهی نیاز به پرداخت هزینه ای است که به میزان قابل توجهی برای فرد سرمایه گذار می تواند صرفۀ اقتصادی داشته باشد چون در صورت بررسی تمام جانب در ابتدای کار، می تواند مانع از هدر رفت سرمایۀ اولیه گردد و درصد موفقیت کسب و کار شما به صورت دقیق مشخص می گردد. از این رو می توانید عامل موفقیت در حرفه ای که قصد راه اندازی آن را دارید، برآورد نمائید.

برای أخذ مشاورۀ تخصصی و همچنین سفارش طرح توجیهی اختصاصی متناسب با حرفۀ خود می توانید با قیمت ارزان از خدمات ارزندۀ گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا بهره مند شوید.

 گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

آدرس : تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴   

   تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 211
نمایش همه
علاقه مندی ها ()