لاستیک لاسا از دیگر برندهای مطرح کشور ترکیه محسوب می شود. در واقع شرکت سابانچی کمپانی بریسا را در سال 1974 در استانبول ترکیه راه اندازی نموده است و با گذشت زمان با بهره گیری از دستگاه های پیشرفته توانستند بر اساس فاکتورهای کنترل کیفی استاندارد، موفق به تولید و عرضۀ انواع لاستیک سواری لاسا، لاستیک شاسی بلند، لاستیک کامیونی، لاستیک باری، لاستیک ون و دیگر مدل های رایج اتومبیل در سطح جهان شوند. به طور کلی شرکت های سازندۀ تایر تلاش می کنند متناسب با مدل های اتومبیل، با بهره گیری از مواد اولیۀ پلیمری مرغوب انواع تایر با دوام تولید و در دسترس مصرف کنندگان قرار دهند. 

فروشگاه تایر ایرانیان چندین سال است که با موفقیت توانسته کسب و کار مجموعۀ خود را در حوزۀ فروش لاستیک لاسا ، لاستیک نانکن، لاستیک میشلن، لاستیک پیرلی، لاستیک کومهو، لاستیک دانلوپ، لاستیک رودستون و دیگر برندهای معتبر خارجی در سطح کشور راه اندازی نماید.

فروش لاستیک سواری لاسا

همانطور که می دانید بیشترین خودروهایی که در سطح کشور مورد استفاده قرار گرفته می شود، خودروهای سواری و شاسی بلند است. از این رو خیلی از افراد خواستار خرید لاستیک سواری لاسا و یا لاستیک شاسی بلند لاسا با مشخصات فنی مختلف می باشند. بدین ترتیب متناسب با مدل و برندهای اتومبیل می توانید مناسب ترین لاستیک را با قیمت مناسب و کیفیت عالی تهیه نمائید. جهت تهیۀ تایر مورد نیاز خودرو، توجه به مدل اتومبیل و شرایط آب و هوایی ضرورت دارد. جهت کسب تجربۀ رانندگی با آرامش و آسودگی خاطر می توانید از مزایای لاستیک لاسا استفاده نمائید.

قیمت خرید لاستیک پیرلی و لاستیک لاسا بر اساس مشخصات فنی، تاریخ تولید، قیمت ارز و نوع مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ تایر خواهد داشت. جهت تأمین تایر مورد نیاز خودرو می توانید از کیفیت بالای لاستیک های لاسا استفاده نمائید. 

جهت سفارش اینترنتی لاستیک لاسا می توانید به فروشگاه اینترنتی تایر ایرانیان مراجعه نمائید و پس از مشاهدۀ مشخصات فنی و مقایسۀ مدل های مختلف این برند، تایر مورد نظر خود را همراه با گارانتی تهیه نمائید.

فروشگاه تایر ایرانیان

آدرس فروشگاه مرکزی : خیابان امیرکبیر تیمچه امیر کبیر پلاک414

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--33932855

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 104
نمایش همه
علاقه مندی ها ()