طرح توجیهی پویا جهت راه اندازی یک کسب و کار تجاری می تواند بسیار مفید باشد چون به واسطۀ اطلاعاتی که توسط این گزارشات تهیه می شود، می توان مراحل اجرایی مشاغل را به صورت کاملاً اصولی پایه ریزی نمود. اگر تمایل به راه اندازی محیط گلخانه و پرورش گل و گیاه دارید، می توانید پیش از سرمایه گذاری با خدمات طرح توجیهی آماده و یا سفارشی اطلاعات جامعی نسبت به روند کسب و کار خود بدست آورید. بدین وسیله متناسب با گزارشات تهیه شده، می توانید نسبت به میزان تأمین سرمایۀ اولیه، تقاضای بازار، وضعیت اقتصادی جامعه، مدت زمان سودهی و ... اطلاعات مفید بدست آورید.

گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا با گرد آوری مشاوران فعال و کارشناسان فنی تحصیلکرده در حوزه های اقتصادی و سرمایه گذاری توانسته اند امکان طراحی و نگارش طرح توجیهی را به واسطۀ مطاله امکان سنجی انجام دهند.

مطالعه امکان سنجی به کمک اجرای طرح توجیهی

به طور کلی مقصود از مطالعه امکان سنجی، بررسی وضعیت بازار از نظر پذیرش کالا و یا نوع خدماتی است که قرار به ارائه آنها را دارید. طرح توجیهی کشاورزی، طرح توجیهی دامپروری، طرح توجیهی گردشگری و مراکز تفریحی، طرح توجیهی خدماتی، طرح توجیهی اقتصادی و ... برخی از نمونه طرح های توجیهی هستند که توسط افراد خبره اقتصادی و مالی و حسابداری تهیه و تنظیم می شوند.

از این رو سرمایه گذاران می توانند جهت اطمینان یافتن از نوع کسب و کاری که قصد راه اندازی آن را دارند، می توانند از امکانات و تسهیلاتی که متخصصین فن در این حوزه به سرمایه گذاران ارائه می دهند، استفاده نمایند. پرداخت هزینه برای تنظیم طرح توجیهی اختصاصی و یا سفارشی مانند طرح توجیهی پرورش ماهی خاویار می تواند برای صاحبان مشاغل صرفۀ اقتصادی داشته باشد. چرا که از همان ابتدا، سرمایه گذار می تواند نسبت به موفقیت و یا عدم موفقیت حرفۀ خود آگاه گردد.  

گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا به صورت حرفه ای فعالیت تیم کاری خود را در زمینۀ تهیه و تنظیم طرح توجیهی ادامه می دهند و همواره آمادۀ خدمات مشاوره ای رایگان به کلیۀ سرمایه گذاران می باشند.

 گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

آدرس : تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴   

   تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 177
نمایش همه
علاقه مندی ها ()