بهترین متخصص قلب و عروق اقدام به تهیۀ تجهیزات و دستگاه های پیشرفته می نمایند، که بتوانند گامی مؤثر در جهت تشخیص و درمان بیماری های قلبی فراهم سازند. چندین سال است که در عصر حاضر شاهد تعدد مشکلات قلبی و عروقی در افراد با رده های سنی مختلف می باشیم. از این رو با پیشرفت تکنولوژی متخصصین توانسته اند با ساخت دستگاه های پیشرفته، امکان تشخیص بیماری های مرتبط با ناحیۀ قلب و عروق را مهیا سازند. بدین ترتیب تجهیزات پیشرفته ای که کلینیک بهترین متخصص قلب و عروق شرق تهران از آنها برخوردار هستند، می تواند در عملکرد درمان بیماران بسیار کاربردی باشد.

جهت انجام آزمایشات رایج با دستگاه های پیشرفتۀ تشخیصی چون اکوکاردیوگرافی، نوار قلب الکتروکاردیوگرام، تست ورزش و آنژیوگرافی قلب می توانید به کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی مراجعه نمائید. این مجموعه به صورت کاملاً تخصصی مجموعۀ خود را راه اندازی نموده اند و همواره آمادۀ ارائه خدمات رسانی به مراجعین محترم در تهران می باشند.

بهترین متخصص قلب و عروق در نارمک

افرادی که ساکنین مناطق شرق تهران هستند، می توانند از خدمات بهترین متخصص قلب و عروق در نارمک بهره مند شوند. در واقع راه اندازی مرکز تخصصی قلب و عروق نیاز به استفاده از دستگاه های پیشرفته است که امکان تشخیص مشکلات بوجود آمده در نواحی مرتبط با قلب و عروق بدن را فراهم سازد.

خیلی از افراد با نشانه های درد قفسه سینه، احساس درد در ناحیۀ پشت و دستها، تنگی نفس، حالت تهوع و استفراغ، تپش قلب، نامنظم بودن ضربان قلب، خستگی و غیره به متخصصین قلب و عروق مراجعه می کنند. با توجه به اینکه اکثر مشکلات قلبی و عروق دارای نشانه های مشابهی هستند، روش های تشخیصی می تواند جهت درمان بیماری بسیار کاربردی باشد.

با مراجعه به بهترین متخصص قلب و عروق می توانید از نوع مشکلات قلبی و عروقی خود مطلع گردید و سپس اقدام لازم جهت درمان و پیشگیری از مزمن شدن بیماری را به صورت کاملاً اصولی انجام دهید.

جهت دریافت هر گونه خدمات تشخیصی و درمان بیماری های قلبی و عروق می توانید به کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی مراجعه نمائید.

 

 کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی

آدرس : تهران - میدان هفت حوض نارمک - ضلع شمال غربی میدان - ابتدای خیابان آیت -نبش خیابان مهرانپور- ساختمان پزشکان588 

شماره تماس نوبتدهی: 09373585813

جهت نوبتدهی، تماس تنها از ساعت 10 صبح تا 9 شب 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 186
نمایش همه
علاقه مندی ها ()