ماسک پزشکی با عنوان ماسک سه لایه و یا ماسک دو لایه نیز شناخته می شود. البته ماسک های فیلتردار نیز در حوزۀ پزشکی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. به طور کلی پزشکان جهت معاینۀ بیماران و یا انجام عمل جراحی اقدام به استفاده از ماسک سه لایه می نمایند. چرا که استفاده از ماسک پزشکی می تواند آنها را از انتقال بیماری های عفونی، ترشحات بزاقی، خون و باکتری بین بیماران و کادر درمان جلوگیری کند. بدین ترتیب محیط های درمانی چون درمانگاه ها، بیمارستان، مطب های پزشکان، دندانپزشکان و ... جهت حفظ سلامتی خود از مزایای خرید ماسک پزشکی سه لایه استفاده می کنند.

فروشگاه همتا یکی از مجموعه های معتبر در حوزۀ فروش ماسک پزشکی در تهران می باشد. این مجموعه همچنین قادر به فروش اینترنتی ماسک پزشکی به صورت بسته ای با قیمت ارزان می باشند.

مزایای ماسک سه لایه یا ماسک پزشکی

امروزه کادر درمان، بیماران و افراد سالم نیز می توانند متناسب با موقعیت های مختلف از مزایای این نوع ماسک های پزشکی بهره مند شوند. در واقع ماسک سه لایه کاربرد عمده دارد و می توان از آن جهت جلوگیری از انتشار و انتقال بیماری های عفونی در محیط های درمانی و مکان های عمومی استفاده نمود. البته لازم به ذکر است که ماسک پزشکی یا همان ماسک سه لایه به تنهایی در محیط های درمانی که تعدد افراد بیمار واگیردار تنفسی زیاد می باشد، کافی نمی باشد. با استفاده از ماسک سه لایه می توان به میزان قابل توجهی از انتشار عوامل واگیردار چون بزاق دهانی ناشی از عطسه و مواردی از قبیل جلوگیری نمود.

قیمت فروش ماسک سه لایه به برند، کیفیت و رنگبندی آن بستگی دارد. متناسب با نیاز خود می توانید به صورت اینترنتی ماسک پزشکی با قیمت ارزان از طریق وب سایت رسمی فروشگاه اینترنتی همتا سفارش دهید.

 فروشگاه همتا

آدرس : تهران-میدان انقلاب-خیابان انقلاب خیابان قدس نبش بزرگمهر پلاک7 طبقه اول شمالی 

ایمیل : info@hamtashopping.com

تلفن تماس:66492545-021و 66492540-021

فکس: 66405981-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 165
نمایش همه
علاقه مندی ها ()