فروش اقساطی هایما S7 با بهترین قیمت

به دلیل کیفیت بسیار عالی خودرو‌ هایما بسیاری از افراد با آغاز خدمات فروش اقساطی هایما S7 اقدام به خریداری این خودروی بی نظیر می‌نمایند. در واقع شما باید به خوبی بدانید که این خودرو ترکیبی از محصول چین و ایران می باشد که کیفیت بسیار عالی دارد. آرشا خودرو زمان فروش اقساطی هایما را به مشتریان خود اعلام می‌ کند.

بنابراین شما می توانید با وارد شدن به سایت اینترنتی آرشا خودرو زمان دقیق فروش اقساطی این خودرو را بررسی کنید تا با اعلام فروش اقساطی هایما S7  اقدام به ثبت نام نمایید. این خودرو یکی از خودروهای بی نظیری می باشد که طراحی بیرونی و درونی زیبایی دارد. از آن جایی که بسیاری از افراد به خودروهای شاسی بلند علاقه دارند ایران خودرو خودروی هایما را تولید کرده است تا به علاقه مشتریان خود پاسخ دهد. هر یک از شرایطی که مربوط به فروش اقساطی هایما S7  می باشد را ایران خودرو به کارشناسان شرکت های زیر نظر خود را اعلام می‌ کند.

 شرکت آرشا خودرو که زیر نظر کمپانی ایران خودرو فعالیت می نماید به خوبی با تمامی شرایط خرید اقساطی هایما S7 می باشد اطلاعات کافی دارد و به مشتریان خود اعلام می ‌نماید. بررسی کردن طراحی داخلی و کابینه هایما را شما می توانید از طریق سایت اینترنتی آرشا خودرو انجام دهید و هر یک از ویژگی هایی که مربوط به این خودرو می باشد را زیر نظر داشته باشید. در واقع شما بهتر است که مشخصات فنی و همچنین بدنه خودرو هایما را از هر نظر بررسی کرده و سپس با آغاز فروش اقساطی هایما S7  اقدام به ثبت نام نمایید. هر یکی از نکاتی که مربوط به خرید اقساطی هایما می باشد و شما اطلاعاتی در مورد آن ندارید را بهتر است که با کارشناسان آرشا خودرو در میان بگذارید. آنها تمامی نکات ویژگی‌هایی که مربوط به خودروی هایما می باشد را به شما اعلام می کنند تا شما این خودرو را با خیال راحت خریداری کنید.

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 192
نمایش همه
علاقه مندی ها ()