آینه کنسول یکی از وسایل تزئینی است که در نمای دکوراسیون سالن پذیرایی و یا اتاق خواب و میهمان مورد استفاده قرار گرفته می شوند. با توجه به کاربردی که این محصول در نمای دکوراسیون منزل دارد، شاهد خلاقیت در طراحی و ساخت آینه کنسول با متریال چوب و فلز می باشیم. امروزه از آینه کنسول به عنوان میز آرایش نیز استفاده می شود. بانوان و آقایان می توانند از آینه کنسول جهت آراستن خود پیش از خروج از منزل استفاده نموده و بدین وسیله شیک و جذاب در جامعه حضور داشته باشند.

در حال حاضر شاهد فروش آینه کنسول در مدل های مدرن و کلاسیک توسط فروشگاه دیجی چوب می باشیم. به واسطۀ این مجموعۀ تولیدی معتبر می توانید لوازم تزئینی خانگی مورد نیاز خود را با قیمت ارزان و کیفیت بالا تهیه نمائید.

فروش آینه کنسول عروس

فروش آینه کنسول عروس به منظور تهیۀ میز آرایش سرویس خواب صورت می پذیرد. همانطور که می دانید طراحی آینه کنسول همانند میز آرایش است و از آن می توان در اتاق خواب استفاده نمود. از گذشته تا کنون افراد ثروتمند آینه کنسول را جهت تزئین سالن پذیرایی خریداری می نمودند ولی با گذشت زمان برخی از افراد ترجیح می دهند از این محصول به عنوان میز آرایش در اتاق استفاده نمایند.

خوشبختانه با خلاقیت هنری که مجموعه های تولیدی لوازم چوبی از خود نشان می دهند، توانسته اند موفق به تولید و عرضۀ آینه کنسول فلزی علاوه بر آینه کنسول چوبی شوند. این مسئله علاوه بر آنکه زیبایی میز و آینه کنسول را بهبود بخشیده است، تأثیر مستقیم بر روی قیمت آینه کنسول گذاشته است. بدین ترتیب افرادی که قصد تهیۀ این محصول دکوراتیو را دارند، می توانند متناسب با توان مالی، آینه کنسول ارزان خریداری کنند. 

جهت مشاهدۀ برخی از مدل های شیک و مدرن آینه کنسول و خرید آن همچنین خرید میز ناهار خوری می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی دیجی چوب مراجعه نموده و پس از بررسی تمام جوانب، نسبت به خرید این محصول با قیمت مناسب و کیفیت بالا اقدام نمائید.

دیجی چوب

دفتر فروش و تماس: تهران، یافت آباد، بلوار مدائن

دفتر پشتیبانی فنی: تهران، یافت آباد،حیدری جنوبی 

ایمیل : info@Digichoob.ir

دفتر فروش: 02141256562

دفتر پشتیبانی: 02166300923

شبکه اجتماعی: 09036231055

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 142
نمایش همه
علاقه مندی ها ()