میز جلو مبلی از پرفروش ترین میزهایی است که در نمای دکوراسیون منزل مورد استفاده قرار گرفته می شوند. میز جلو مبلی با عنوان میز عسلی نیز شناخته می شود. این نوع میز متشکل از یک میز بزرگ وسط و همچنین چند میز در سایزهای کوچکتر می باشند که در کنار مبلمان قرار گرفته می شوند و از آن جهت قرار دادن وسایل پذیرایی و غیره استفاده می شود. فروش میز جلو مبلی با متریال اصلی چون چوب و فلز در طرح های مدرن و کلاسیک ساخته می شود.

فروشگاه دیجی چوب به عنوان یکی از مجموعه های بزرگ در حوزۀ تولید و فروش لوازم دکوراسیون خانگی در تهران به فعالیت خود ادامه می دهند. همواره در صدد عرضۀ محصولاتی متنوع متناسب با سلایق مختلف می باشند.

فاکتورهای مهم انتخاب و خرید میز جلو مبلی

جهت خرید میز جلو مبلی در نظر گرفتن یک سری نکات مهم می تواند مفید واقع شود. در نظر گرفتن ابعاد و فضایی که میز جلو مبلی در مقابل مبلمان به خود اختصاص می دهد در کنار طرح میز حائز اهمیت است. با توجه به اینکه فضای آپارتمان های مسکونی نسبت به گذشته کوچکتر شده است، تهیۀ میز جلو مبلی کمجا می تواند بسیار کاربردی باشد و فضای کمتری را اشغال کند. سال های اخیر شاهد فروش انواع میز جلو مبلی فلزی و چوبی در طرح های متنوع و به سبک تو در تو می باشیم که فضای کمتری از محیط را اشغال نماید و در صورت لزوم آنها را از قسمت زیرین میز بزرگ جلو مبلی برداشت و از آن جهت قرار دادن وسایل پذیرایی و هر وسیلۀ دیگری استفاده نمود.

فاکتورهای متعددی بر روی قیمت میز جلو مبلی تأثیرگذار می باشد که می توان به جنس و مدل آن اشاره نمود. از این رو جهت اطلاع از قیمت فروش آینه کنسول و انواع مدل های مختلف میز جلو مبلی می توانید به فروشگاه اینترنتی دیجی چوب مراجعه نمائید.

دیجی چوب

دفتر فروش و تماس: تهران، یافت آباد، بلوار مدائن

دفتر پشتیبانی فنی: تهران، یافت آباد،حیدری جنوبی 

ایمیل : info@Digichoob.ir

دفتر فروش: 02141256562

دفتر پشتیبانی: 02166300923

شبکه اجتماعی: 09036231055

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 145
نمایش همه
علاقه مندی ها ()