امروزه بسیاری از افراد که دکوراسیون داخلی شان از سبک کلاسیک و سلطنتی پیروی می ‌کند باید تمامی تجهیزات مورد نیاز دکوراسیون داخلی خود را از بین مدل های سلطنتی و کلاسیک انتخاب کنند. بنابراین اگر شما قصد خرید تابلو برای این نمونه دکوراسیون داخلی دارید باید بین مدل های متنوع کلاسیک و سلطنتی یکی از آنها را خریداری کنید. دکورافیس ارائه دهنده انواع این نمونه از تجهیزات زیبایی برای دکوراسیون داخلی می باشد. شما می توانید به صورت اینترنتی هر یک  از مدل های متنوع این عناصر داخلی را مشاهده کنید و سپس از دکورافیس با بهترین قیمت خریدتان را انجام دهید. فروش تابلو از طریق سایت انجام می گیرد. 

خرید مدل های متنوع تابلو کلاسیک

  انواع تابلو هایی که سلطنتی هستند با استفاده از قاب های منبت کاری طراحی شده‌ اند. در واقع طراحی این نمونه از عناصر داخلی که سبک سلطنتی و کلاسیک دارند ریزه کاری های خاصی خواهد داشت. بنابراین شما باید زمان خریداری هر یک از انواع این عناصر داخلی به طراحی ها و منبت کاری های آن دقت داشته باشید. هر یک از انواع تابلوهای سلطنتی و کلاسیک که دکورافیس به مشتریان خود ارائه می دهد دارای طراحی های خاص و ریزه‌کاری ‌های ویژه می باشد. شما می توانید از کارشناسانی که فروش این عناصر داخلی را در دکورافیس برعهده دارند برای خرید مزیت مشورت های کافی دریافت کنید. فروش تابلو انتزاعی تسط این مجموعه با قیمت ارزان انجام می گیرد. 

 توجه داشته باشید که زمان خریداری تابلو های سلطنتی نیاز است که هزینه بالاتری را برای خرید پرداخت کنید. از آنجایی که برای تولید و طراحی این عناصر داخلی زمان زیادی صرف می شود هزینه خریداری شده آن هم تا حدودی بیشتر است. البته که متریال های به کار رفته شده برای تولید تابلوهای سلطنتی بدون شک خاص تر و منحصر به فرد می باشد. دکورافیس بهترین و با کیفیت ترین این عناصر داخلی را برای زیبایی دکوراسیون داخلی تان به شما ارائه می دهد. جدیدترین نمونه های این عناصر داخلی را شما در سایت اینترنتی دکورافیس می توانید مشاهده کنید.

 فروشگاه دکورآفیس

ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18 و پنجشنبه 9 الی 14

تلفن: 44822331 & 44800245 – 021

تلگرام و واتساپ: 09109021635 & 09104962527

آدرس: ابتدای جنت آباد شمالی نبش کوچه بهارستان سوم پلاک 1 واحد 4

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 169
نمایش همه
علاقه مندی ها ()