هزینه ای که شما برای خریداری تابلو دکوراتیو پرداخت می ‌کنید به فاکتورهای متنوعی بستگی دارد. برخی از تابلوهای دکوراتیو که اندازه بزرگی دارند بدون شک نسبت به تابلوهای کوچک تر هزینه خریداری بیشتری را به خود اختصاص می دهند.  شما برای خرید تابلو دکوراتیو می توانید به سایت اینترنتی دکورافیس مراجعه کنید تا بین مدل های خاص و بی نظیر تابلوهای دکوراتیو فروشگاه یکی از آنها را خریداری نمایید. توجه داشته باشید که زمان خریداری تابلوهای دکوراتیو از دکورافیس باید قیمت و همچنین ویژگی های متنوع تابلوها را مشاهده کنید تا با اطمینان خاطر بیشتری اقدام به خریداری تابلوهای دکوراتیو نمایید.

خرید تابلو دکوراتیو با بهترین قیمت

یکی از مهمترین فاکتورهایی که روی قیمت تابلو دکوراتیو تاثیر دارد این است که تابلو را با استفاده از چه متریالی تولید و طراحی کرده اند. در صورتی که رنگ های خاص و منحصر به فردی برای طراحی تابلو به کار برده شده باشند بهتر است بدانید که هزینه خریداری آن تا حدودی بالا است. اما اگر تابلوهای دکوراتیو با استفاده از متریال های ساده تری طراحی شده باشند هزینه خریداری کمتری دارند. شما در سایت دکورافیس می توانید قیمت انواع تابلو دکوراتیو را مشاهده کنید و سپس آنها را خریداری نمایید. دکورافیس با بهترین قیمت تمامی مدل های تابلو های دکوراسیون را به مشتریان خود ارائه می دهد.

در صورتی که شما نمی خواهید هزینه بالایی برای خریداری تابلو دکوراتیو مانند خرید تابلو گل پرداخت کنید بهتر است که بین مدل های متنوع تابلوهای دکوراتیو سایت دکورافیس به دنبال یکی از تابلوهای ارزان قیمت تر باشید. دکورافیس انواع تابلوهای دکوراتیو را با قیمت‌ های متفاوت برای مشتریان فراهم کرده است. بر همین اساس هر یک از مشتریان با بودجه های متنوعی که دارند می توانند یکی از انواع تابلوهای دکوراتیو را خریداری کنند. جدا از قیمت تابلوهای دکوراتیو شما زمان خریداری تابلو باید کیفیت و همچنین هماهنگی تابلو با دکوراسیون داخلی خود را در نظر داشته باشید.

 فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 158
نمایش همه
علاقه مندی ها ()