صندلی راک از جمله صندلی هایی است که برای عموم افراد خاطره انگیز و به نوعی نوستالژی می باشد. اکثر اوقات مادر بزرگان و پدر بزرگ ها ترجیح می دهند از صندلی گهواره ای یا صندلی راک جهت استراحت کردن استفاده نمایند. این نوع صندلی به دلیل داشتن پایه های خاص نیم دایره ای قادر به حرکت گهواره ای مانند می باشند. از این رو خیلی از افراد علاقه مند به  خرید صندلی راک  هستند چون آنها را به یاد خاطرات خوب کودکی برده و حس راحتی و آرامش خاصی برای افراد به ارمغان خواهد آورد.

فروشگاه بهسازان چوب سال های متوالی است که در حوزۀ تولید و پخش تجهیزات و لوازم چوبی دکوراسیون منزل و یا محیط کار فعالیت دارد. این مجموعه به اقتضای نیاز بازار توانسته اند موفق به فروش آینه کنسول و انواع صندلی راک در مدل های جدید و با قیمت مناسب شوند.

مشخصه های صندلی راک مناسب

بدیهی است که هر وسیله ای ممکن است با کیفیت و یا بی کیفیت ساخته شده باشند. از این رو توصیه می کنیم پیش از خرید کالایی، نسبت به رعایت استانداردها در ساخت آنها اطمینان حاصل نمائید. این مسئله مهم در رابطه با خرید صندلی راک نیز صدق می کند. جنس چوب، پارچه و نوع قطعات فلزی که در ساخت صندلی راک مکانیزمی مورد استفاده قرار گرفته اند، هر کدام از موارد مهمی هستند که نقش اساسی در قیمت صندلی راک و همچنین دوام و طول عمر آن خواهد داشت. لازم به ذکر است که تولید کنندگان تجهیزات چوبی توانسته اند با خلاقیت بر تنوع مدل های این صندلی بیفزایند که در نتیجۀ آن شاهد فروش انواع صندلی راک معمولی و صندلی راک مکانیزم پاف دار باشیم. از این رو مطمئناً رضایت مندی افراد بیشتری را می توانند جلب نمایند، چرا که متناسب با اقشار مختلف جامعه، امکان خرید صندلی راک مناسب و قیمت ارزان فراهم می باشد.

جهت مشاهدۀ مدل های رایج صندلی راک می توانید به فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب مراجعه نموده و به صورت اینترنتی و آنلاین صندلی راک مورد پسند خود را سفارش دهید.

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021
72 95 13 66 021
464 310 66 021
آدرس دفتر : بازار مبل یافت آباد - اتـوبان سعیـدی- بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار بزرگ ولیــعصر پـلاک 126
(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)
از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب
ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 150
نمایش همه
علاقه مندی ها ()