آینه کنسول یکی از لوازم چوبی دکوراتیو است که کاربرد آن را می توان در نمای دکوراسیون منزل به وفور مشاهده نمود. کاربرد آینه کنسول علاوه بر اینکه افراد خودشان را در آینه مشاهده نموده و خود را پیش از خروج از منزل آراسته می نمایند، بلکه به عنوان وسیلۀ چوبی در نمای دکوراسیون داخلی منزل به کار برده می شود. اکثر افرادی که علاقه مند به خرید آینه کنسول و کنسول هستند به دلیل جلوۀ خاصی است که این نوع وسیلۀ چوبی دارد و به زیبایی نمای داخلی می افزاید.

فروشگاه بهسازان چوب یکی از فروشگاه های بزرگ در حوزۀ فروش تجهیزات چوبی در تهران است. این مجموعه متناسب با نیاز مشتریان توانسته اند امکان خرید آینه کنسول را در مدل های مختلف برای آنان فراهم سازند.

فروش آینه کنسول معرق کاری

آینه کنسول معرق کاری شده طرفداران زیاد دارد و افراد زیادی علاقه مند به خرید این سبک از طراحی محصولات چوبی می باشند. در واقع با کار هنری معرق کاری می توان عمق دهی به نمای چوب دارد و زیبایی آینه کنسول چوبی را دو چندان نمود. متناسب با نمای دکوراسیون می توانید کنسول در ابعاد و رنگبندی های مختلف تهیه نموده و از آن جهت تزئین نمای دکوراسیون استفاده نمائید. فروش صندلی راک را از بهسازان چوب با قیمت مناسب انجام دهید.

اکثر افراد علاقه مند به تزئین نمای دکوراسیون سالن پذیرایی با آینه کنسول می باشند چون این نوع وسیلۀ چوبی زیبایی فوق العاده ای به نمای دکوراسیون می بخشد. از این رو به عنوان یکی از وسایل تزئینی زیبا و منحصربفرد به شمار می رود و می توان جهت جلوه بخشیدن به نمای اتاق نشیمن از آن استفاده نمود. به طور کلی تولید کنندگان آینه کنسول توانسته اند متناسب با امکاناتی که در اختیار دارند، انواع آینه کنسول و کنسول را در مدل های مختلف ساخته و عرضه نمایند.  

جهت مشاهدۀ برخی از مدل های پرفروش آینه کنسول می توانید به فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب مراجعه نموده و به صورت اینترنتی محصول مورد پسند خود را خریداری کنید.

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021
72 95 13 66 021
464 310 66 021
آدرس دفتر : بازار مبل یافت آباد - اتـوبان سعیـدی- بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار بزرگ ولیــعصر پـلاک 126
(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)
از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب
ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 160
نمایش همه
علاقه مندی ها ()