خرید عمده محصولات بیسوس لازمۀ تأمین تجهیزات مورد نیاز مراکز فروش لوازم جانبی موبایل در سطح کشور می باشد. بیسوس از جمله برندهای معتبر در حوزۀ تولید لوازم جانبی محصولات دیجیتال در سطح کشور فعالیت می کند. این مجموعه فعالیت خود را در سال 2009 در شهر شنزن چین راه اندازی نمود و هر چه از عمر فعالیت این مجموعه می گذشت، با رشد تکنولوژی گام های مؤثر در جهت نوآوری در طراحی، بر تنوع لوام جانبی موبایل بی افزایند. با ارتقاء سطح کیفیت محصولات این کمپانی، کشورهای مختلف در صدد خرید عمده محصولات بیسوس برآمدند تا بدین وسیله بتوانند لوازم جانبی موبایل با کیفیت در اختیار مشتریان خود قرار دهند.

فروشگاه 414 به عنوان یک مجموعۀ بازرگانی در تهران راه اندازی شده است و از ابتدا فعالیت خود را در حوزۀ خرید و توزیع لوازم جانبی موبایل و دستگاه های دیجیتالی دنبال می کند. مرکز بازرگانی 414 در لیست محصولات فروشگاه خود از برندهای مطرح همچون محصولات بیسوس استفاده می کند و امکان خرید عمده محصولات بیسوس را برای مشتریان فراهم نموده اند.

خرید عمده محصولات بیسوس با قیمت ارزان

امروزه امکان خرید عمده محصولات بیسوس با قیمت ارزان توسط مراکز پخش عمده تجهیزات و لوازم جانبی موبایل میسر است. شارژر گوشی، پاوربانک، کابل موبایل، اسپیکر، هندزفری، هدفون و ... از جمله محصولات کمپانی بیسوس محسوب می شوند که در خط تولید این مجموعه در مدل های متنوع بر اساس مشخصات فنی گوشی های هوشمند تولید و به فروش می رسند. به دلیل کیفیت بالای محصولات و داشتن طرفداران زیاد برای این برند، کمپانی بیسوس فعالیت خود را در 8 کارخانۀ بزرگ گسترش داده است. لذا بدیهی است که فروشندگان لوازم جانبی موبایل به دنبال خرید عمده محصولات بیسوس متناسب با نیاز مشتریان باشند.

فروشگاه اینترنتی بازرگانی 414 با هدف ارائه محصولات با کیفیت مانند پخش لوازم جانبی موبایل و معتبر امکان خرید عمده محصولات بیسوس را همراه با گارانتی و قیمت مناسب برای مشتریان در اقصی نقاط کشور فراهم نموده است.

فروشگاه 414

آدرس : تهران خیابان جمهوری تقاطع حافظ پاساژ علاالدین طبقه 4 واحد 414 

ایمیل : info@414co.com

                                                                                               تلفن های فروشگاه:                                                                                                   

               02166762740     02166723936                  

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 202
نمایش همه
علاقه مندی ها ()