لاستیک پیرلی یکی دیگر از برندهای شاخص کشور ایتالیا است. شرکت های خودروسازی متعددی لاستیک های پیرلی را به عنوان لاستیک فابریک خودروهای خود استفاده نموده اند. البته لاستیک میشلن که محصول فرانسه می باشد، به دلیل داشتن کیفیت بالای محصولات به عنوان لاستیک فابریک برخی از خودروهای خارجی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. در صورت نیاز به خرید لاستیک پیرلی و میشلن می توانید به فروشگاه های عرضۀ لاستیک مراجعه نمائید. به واسطۀ چنین مجموعه هایی می توانید با مشاهدۀ برندهای مختلف تایر و بررسی مشخصات فنی لاستیک ها اقدام به تهیۀ لاستیک مناسب نمائید.

فروشگاه تایر ایرانیان دارای سابقۀ درخشان در زمینۀ فروش لاستیک با برندهای مختلف در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است. این مجموعه به اقتضای نیاز بازار توانسته به صورت حرفه ای در حوزۀ فروش تایر با برندهای معتبر فعالیت داشته باشد. لاستیک میشلن، لاستیک پیرلی ، لاستیک نکسن و ... از جمله برندهای مشهور و با کیفیت است که توسط این مجموعه با مدل های مختلف عرضه می شوند.

مشخصات فنی لاستیک پیرلی و لاستیک میشلن

نکتۀ مهم که در رابطه با خرید لاستیک بایستی در نظر گرفته شود، مرتبط به مشخصات فنی محصولات می باشد. طرح گل، سال تولید، نوع کاربری تایر بر اساس فصل، ابعاد پهنا، ارتفاع دیواره، قطر رینگ، میزان ارتفاع تایر، رنگ دیواره، تعیین نوع نصب محور جلو و عقب، ران فلت، تعیین تیوبلس، رادیال بودن، شاخص سرعت و حداکثر وزن قابل تحمل و ... برخی از موارد مهم هستند که تأثیر مستقیم بر روی کیفیت رانندگی شخص و خط ترمزگیری تایر در شرایط آب و هوایی مختلف دارد. با در نظر گرفتن شاخص های این چنینی می توان مناسب ترین لاستیک پیرلی و یا لاستیک سواری میشلن را با قیمت مناسب برای اتومبیل تهیه نمود.  

جهت سفارش  خرید لاستیک میشلن و لاستیک پیرلی می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی تایر ایرانیان مراجعه نموده و پس از بررسی و مقایسه قیمت و مشخصات فنی محصولات، مناسب ترین مدل لاستیک پیرلی را برای اتومبیل خود تهیه نمائید.

فروشگاه تایر ایرانیان

آدرس فروشگاه مرکزی : خیابان امیرکبیر تیمچه امیر کبیر پلاک414

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--33932855

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 104
نمایش همه
علاقه مندی ها ()